PDA

Vis full versjon : Gosj! Er det virkelig dette??

Gyda
13-11-2002, 23:04
Jeg måtte akkurat le litt av meg selv... Føler liksom at jeg "lurer" i kulissene her inne.... :bonk: Når jeg åpner nettleseren så har jeg SG som startside, og siden jeg sikkert har lest alt som er skrevet der i kveld, så tenkte jeg for meg selv... "lurer på om jeg skal smyge meg en liten tur inn på SM?" Og så tenkte jeg at det var da fryktelig så ofte jeg er der nå..... :uff:

Men så plutselig kom jeg på at jeg er ikke lenger "bare" en snikleser!!! Jeg hører jo til her hos dere:gladtrist , jo!!! Og da ble jeg så lykkelig, og måtte gråte en skvett..... :o

Jeg tror jammen jeg skal forandre på startsiden, jeg... Og så kan jeg besøke SG istedenfor:D :D

Håper vi får det koselig her inne alle sammen, gleder meg i alle fall til å bli kjent med dere!

Klemmer i bøtter til alle sammen

Tidl. bruker
14-11-2002, 00:49
Det var som om jeg skulle sagt det selv! Det har ikke gått opp for meg ennå!! Jeg føler meg så hjemme på SG, så det føles som om jeg snikleser her.. Men så hører jeg jo til her :happycry:
:klapp: :klapp: :klapp: for oss!

Mamemi
14-11-2002, 10:34
Husker godt den "på besøk"-følelsen, men ja! dere er her nå! På ordentlig! Er det ikke herlig?
Ja, gjør om startsiden din, det blir en bra psykologisk bekreftelse! ;)

C3PO
14-11-2002, 14:20
Hei Gyda

Jeg føler også at jeg lurer i kulissene. Sannsynligvis fordi jeg ikke tør slippe jubelen løs ennå.

Det blir vel lettere og lettere for hver dag som går.

Klem fra C3PO