PDA

Vis full versjon : Vinga er så forelsket

Vinga
18-08-2002, 22:54
Idag tidlig skulle sambo ut og kjøpe aviser og ferskt brød til frokosten. Jeg var hjemme og lagde til frokostbordet, kokte egg, slo på ovnen for å varme rundstykker og hadde 2 små gutter som hadde 1000 spørsmål å komme med- hver. (sambos nevøer)
Når sambo kom inn var jeg kjempesliten, og orker ikke å spise før de andre var ferdig, så jeg slapp mere surr.
"Du får pakke ut av posen, jeg skal på do" sier sambo og lemper bæreposen fra ICA Express oppi hendene på meg. :bryn: Jeg sukket oppgitt, tittet oppi posen..... Og hva ser jeg???

Jo, en kjempenydelig stor bukett med røde roser :gladtrist

Sambo kommer glisende ut fra badet og gir meg en gooood og lang klem, og sier at jeg er verdens beste kjæreste...

Er det rart jeg elsker den mannen? :klapp:

Hilsen forelsket Vinga og vesle L i magen 14+0 idag :)

Teddy :)
18-08-2002, 22:56
Oj, det hørtes jammen ut som en mann som kan overraske, ja.. :klapp:
Så koselig! Misunner deg litt, men han jeg har er ikke så verst han heller...;)

Sessa
19-08-2002, 13:27
Åhhh du er da en heldig jente!!! :klapp:

Jeg vil også ha en sånn fin overraskelse!!! *skriker så høyt at sambo kanskje våkner av det inne på soverommet* :blush: Hihi!!!

Beate
19-08-2002, 15:59
Så koselig:)
Jeg fikk også 10 langstilka røde roser av mannen min for etpar uker siden. Det er så utrolig romantisk, for han er ganske sparsom med blomster- utdelingen:)

Tidl. bruker
19-08-2002, 23:33
Så romantisk!!! Desverre er nok ikke mannen min så romantisk, men han tenker mye godt om meg!:)

Tidl. bruker
20-08-2002, 00:06
Heldig du er !:D