PDA

Vis full versjon : Jeg skal på julebord

Tidl. bruker
14-11-2002, 00:56
Jeg skal på julebord på fredag og lurer på hva slags unnskyldning jeg skal komme med for at jeg ikke drikker. Jeg er sykepleier, og det kommer også leger dit så jeg kan liksom ikke dikte opp en mystisk sykdom heller.. Har dere noen lure forslag?

Qlio
14-11-2002, 01:01
Hva med og være sjåfør?

Har hørt om noen kreative sjeler som bytter etiketter o.l.

Eller du kan si at du ikke orker.....
- festet dagen i forveien.
- begynner å bli syk.
- sovet dårlig.

Andre????

Gyda
14-11-2002, 10:12
Er det ikke sånn at man ikke skal drikke når man går på det? Du kan jo også si du har UVI, for da kan du jo fly på do hele tiden også;) ;)

Lykke til, og kos deg!

Mamemi
14-11-2002, 10:54
Du og mannen din på hvert deres julebord og du tapte loddtrekninga om sjåførjobben?
Skal opp tidlig morgenen etterpå og kjøre svigermor til et eller annet obskurt sted?
Har et veddemål med mannen din om at du ikke skal drikke alkohol fra til jul? (Høres kanskje litt vel alkohol-isk ut?)

Nei.. tjah.. Det var alt jeg kom på, gitt! Men ærlig talt: Folk har da ikke noe med hvorfor andre drikker eller ikke. Hvis ingen spør, så trenger du jo ingen unnskyldning!

Gitte
14-11-2002, 11:43
Hei Sannemor !

Jeg skal også på julebord, og det om bare 2 uker. Jeg er da 8+0, og jeg er IKKE klar for å fortelle det ennå, det er jeg helt sikker på. Det har liksom ikke gått helt opp for oss ennå at vi skal ha barn, og da blir det feil å si det til kolleger. Har dessuten tenkt å vente til julaften med å fortelle familien...