PDA

Vis full versjon : Namn som passar til Pål Andre!?

anworren
14-11-2002, 12:31
Når storebror heiter Pål Andre, blant kompisar som oftast Pål, kva i alle dagar skal vi kalle nestemann/dame? Vi trur at det vert ei jente, og vil gjerne ha eit namn med litt "styrke"- om nokon forstår kva eg meinar med det.

Gode forslag??
Kva syns folket om Rakel eller Kristiane?
Og dersom det vert ein gut er eg heilt blank:(

Lillemei
14-11-2002, 13:14
Jeg synes Kristiane er fint! Rakel er jeg ikke fullt så begeistret for.. Hva med Marian?

Nine
14-11-2002, 14:18
Jeg synes Kristiane er flott! Rakel er jeg ikke så begeistret for, men det skyldes visse assosiasjoner til en barndoms-bekjent...

Vet om to brødre som heter Pål og Patrik forresten - synes de klinger godt i hop :)

Tidl. bruker
14-11-2002, 16:20
Åh jeg elsker begge de to navnene...men jeg vet det er flere som forbinder Kristiane med en bok som handler om prostitusjon. Hun het Kristiane F. Boken var forresten veldig bra....

@ilin
14-11-2002, 20:38
Kristiane liker jeg veldig godt!.Synes det var finest jeg:)...

Pia
15-11-2002, 02:34
Hei anworren !
Hmmm skal vi sjå ... tenke tenke hmmmm.
Skal eg vere heit ærlige så synest eg at :hjerter:Rakel :hjerter: eller kanskje foresten :hjerter: kristiane:hjerter:
Nei eg berre tulla, synst at det er kjempe fine navn begge to og dei er jo ikkje så masse brukte her som vi bur:)

Her kjem nokre gutanavn som eg synst e fine: Emil, Espen, Anders, Henrik, Joachim, Erik, Iver, Oscar, Loyd, Morgan, Gaute, Sivert.

:findag:

Shanti
15-11-2002, 02:40
Rakel og Mikkel
Mari og Mattis
Kristiane og Johannes

anworren
15-11-2002, 11:12
Takk for svara!! Eg er veldig positiv til Johannes, men det er oppbrukt, sidan systera mi kalla jenta si Johanne..... Bestefaren vår heitte Johannes, så derfor!

Mikkel og Mattis vert for søtt for meg!?

Skulle gjerne kalla oppatt besteforeldre/oldeforeldre:

Agnes, Dagny, Ingunn, Kristbjørg, Oline (brukt) Anny (brukt)

Rasmus, Johannes(brukt), Magnus, Paul (brukt), Lidvar, Sverre

Gretchen
15-11-2002, 13:45
Jeg likte Kristiane, og Rasmus synes jeg er kjempetøft! Det kan jo også kombineres med et kort navn foran: Jon Rasmus etc.
Vet ikke om jeg bare forvirrer?
Gretchen 11+4 ;)

Stinemor78
15-11-2002, 15:02
Hei.. Kristiane er et nydelig navn:klapp:
Av de navnene du gjerne ville bruke til å kalle opp med syns jeg Agnes og Ingunn er kjempefine:)
Av guttenavnene liker jeg Magnus og Rasmus :)

:findag:

Macaroni
16-11-2002, 16:38
Pål Andrè og Jon Magnus
Pål Andrè og Jon Sverre
Pål Andrè og Jan Martin
Pål Andrè og Tor Magne

Pål Andrè og May Ingunn
Pål Andrè og Lill Annie
Pål Andrè og Ann Mari

Nine
16-11-2002, 19:30
Av oppkallingsnavnene, synes jeg Agnes er kjempefint! Og Rasmus eller Sverre til en evt. gutt :)

Angelique
17-11-2002, 11:39
Anworren: hva med Ine (etter Oline...det heter min datter nettopp oppkalt etter Oline) eller Ane etter Agnes????

Vanskelig det med navn men veldig koselig å kalle opp.

Guttenavn er verre syntes jeg , men hva med Johan??
Det er et fint navn både som liten og voksen mann.

8+0 eller 8+1 skjønner ikkeno:gal2:

Noba
18-11-2002, 14:27
Likte begge jentenavnene dine godt. Av guttenavnene likte jeg Rasmus. Det er et staut, godt navn!