Vis full versjon : Planlagt?
Var graviditeten deres planlagt eller hva gikk "galt"? :baby:
Lille Blink
02-11-2004, 14:02
Jepp!!! Vårt barn er planlagt og jeg tror det bare var en gang som skulle til heldigvis:nikker:
Tidl. bruker
02-11-2004, 14:22
Ikke planlagt!
Skulle bytte fra p-piller til p-plaster.. så ble det noe kluss noen dager, så da var jeg uten noen ting.. Upsidaisy :flau:
Men er overlykkelig for at det skjedde!!
Mitt barn var ikke planlagt...og har ført til mye styr. Jeg og faren er heller ikke sammen lengre. Men jeg gleder meg masse til den lille som kommer og skal gjøre alt jeg kan for at den får det best mulig! :birth: :heia:
var ikke akkurat planlagt !!
var no kluss med pilla, måtte ha en liten pause fra pilla siden jeg skulle bli operert !!
Men, er evig glad for at jeg snart blir mamma !!
flytta inn i leilighet med kjæresten !!
så vi gleder oss :jupp:
Hedvig85
04-11-2004, 17:57
Var ikke planlagt her heller...
Brukte p-plaster jeg da.:undrer:
men veeeeldig fint lite "uhell" dette !!! :nikker:
BabyLykke
04-11-2004, 18:20
Alt planlagt her... slutta pilla i november..slitsomt år
under prøvinga, etter sjeldne EL, SA, LAP, nå satser vi
på at den sitter 7,5mnd til:)
noen andre unge med tremin juli?
Jeg å ble gravid selv om jeg var en flittig bruker av p-plaster. Kanskje den ikke er så bra som de sier.... Uansett nå er jeg bare lykkelig og gravid.
Mvh idah :gravid:
Var graviditeten deres planlagt eller hva gikk "galt"? :baby:
Denne er "planlagt," forrige var ikke (uten at det betyr at noe gikk galt - vi hadde det bare så flott at vi glemte den lille gummirekvisitten :))
Tidl. bruker
04-11-2004, 20:32
her var det ikke planlagt i det hele tatt...
gikk på pillen, og trodde jeg var "trygg" med det...
men nå er jeg ovrlykkelig for vårt lille "uhell"
her var det ikke planlagt i det hele tatt...
gikk på pillen, og trodde jeg var "trygg" med det...
men nå er jeg ovrlykkelig for vårt lille "uhell"Samme her :nikker:
Planla at vi ville ha barn.. prøvde mange ganger.. mistet mange ganger.. å plutselig lykktes vi med denne skjønne lille jenta vår som kommer snart..
Men klar for å få barn tror jeg egentlig ingen blir orntlig.. jeg er egentlig ikke klar, men blir vel det når hun kommer..:lykketil:
Tidl. bruker
05-11-2004, 18:17
Planlagt! Vi fikk det til på første forsøk, og var ganske sjokka over at det skulle gå så fort. Nå skal vi ha to babyer på en gang, og gleder oss kjempemye til å bli unge foreldre!!
huggul: skal du ha tvillinger? er tvilling selv jeg :nikker: hvor gammel er du og din mann/kjæreste da? vet du hvilke kjønn det blir? blir spennende m to og da :baby: :baby: .
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.