PDA

Vis full versjon : Brystvortene ser ut som "smokker"

Vinga
18-08-2002, 23:16
Når jeg trekker litt i brystvortene mine blir de ganske lange og ser ut som lange, tykke smokker! :eek:
Tidligere (i pre-gravid tilstand) var de bare små søte knopper...

Er det amme-forberedelser de driver med???

Rart ser det ut i allefall :bonk:

Og en ting til..... De er mye mere følsomme nå enn før. Kaller dem "På-knappene" :o

Noen som opplever det samme? :)

Hilsen Vinga og vesle L 14+0

Kwistin
18-08-2002, 23:28
Mine pupper er veldig ømme, det er vel det samboeren min husker best fra sist graviditet også, "de er ømme"..... Begynte og vokse tidlig, nå ser dem ut som jeg skal til og amme hvert øyeblikk... Veldig mørke brystvorter ja, sprengte.... Skal bli rart og se når melka kommer....

14+3

Loppa
19-08-2002, 00:47
Det var en morsom beskrivelse av brystvortene! :lol:

Men en ganske treffende en også. Mine ser også ut som "smokker" !! :D

Og det er ammeforberedelser ja! ;)

Loppa & Lille Håp, 17+1.

Sessa
19-08-2002, 13:32
"Smokke-pupper" her også :lol:

Det er ganske utrolig hvordan kroppen forandrer seg og gjør seg i stand til den lille som skal komme. Så mye som skjer med kroppen på så kort tid! Er helt imponert jeg. Og når jeg tenker på det, så er det jo ikke noe rart at man blir sliten og kvalm! :uff: Det er til en god sak, selv om det ikke er så lett å tenke den tanken når man plutselig skviser den ømme puppen i senga (ligger på den) eller henger over do og vrenger seg... Hehe!!!

:klem:

Pelen
19-08-2002, 15:50
Hei!

Jeg fikk "smokke-pupper" før jeg testet to blå. Men mørkere har de ikke blitt enda. Rart å aldri få tilbake sine gamle brystvorter... Men det spiller jo selvsagt ikke noen rolle!

Klem!