PDA

Vis full versjon : Dere som har kynnere...

Tidl. bruker
03-11-2004, 20:44
NÅR får dere kynnere?
Mens dere gjør noe spesielt, eller etterpå?
Eller bare kommer det uten at dere gjør noe som helst?

Bare lurer..... :himle:

Bounty
03-11-2004, 20:45
Hos meg kommer de både når jeg gjør noe og når jeg ikke gjør noe. Men de er ikke smertefulle, jeg bare kjenner dem.

Elise_
03-11-2004, 20:49
Mine kommer når som helst. Når jeg ligger på sofaen, går fra bussen og hjem, står på jobb eller sitter foran pcen. De er aldri vonde, men i helga var det mange.

Jeg tok det opp med jordmor i dag, og hun sa følgende: Dersom de kommer regelmessig skal du ta kontakt med fødeavdelingen! Ring iallefall, si hvordan det er, så vurderer de om du bør komme på sjekk. Dersom du føler nedpress samtidig bør du også ringe fødeavdelingen og prate med de.

Hun sa også at det kunne være et tegn på at du burde roe ned litt, og jeg sa at jeg hadde vært veldig forkjøla i helga, så jeg lå helt stille i to dager og hadde så mye kynnere som jeg aldri hadde hatt før, så hun sa at det kunne også komme av at jeg hadde brukt magemusklene mye i forbindelse med hosting/nysing.

HeidiH
03-11-2004, 20:50
Har ikke fått kynnere ennå, men sist hadde jeg kynnere nesten hele tiden. De kom spesielt under stress, når man var sliten, hadde hatt sex, drukket masse bringebærblad-te... Mot slutten tror jeg nesten at jeg hadde regelmessige kynnere hele tiden. Men de var ikke smertefulle, bare effektive:)

Kosmokula
03-11-2004, 20:53
Har kynnere hver dag når som helst, men mest om kvelden.
Har ikke noe å si om jeg er aktiv eller ligger rett ut på sofaen, de kommer uansett.
Bruker få sterke mensensmerter samtidig - ikkeno gøy :niks:

tigerstripa
03-11-2004, 21:17
orgasme og stress

Labbis
04-11-2004, 12:22
Mine kommer hele tiden, men verst når jeg gjør mye. Var ikke vonde før, men nå blir de bare verre og verre. Ikke noe julegaveshopping på meg i år hvertfall....

Cecilie
04-11-2004, 12:44
orgasme og stress

Sånn er det meg og. Men de er ikke vonde egentlig, kjenner bare at magen strammer seg og blir hard. Kan være ubehagelig noen ganger, hvis jeg f.eks går litt fort på tur...

:klemme: Cecilie

Nehe
05-11-2004, 11:17
De kan komme når som helst, men kommer vel helst når man stresser. Både fysisk og psykisk.
Kan jo hende man stresser oppi hodet sitt, uten at man vet det.....