PDA

Vis full versjon : Oppdatering fra Ramgad - etter lang pause

Ramgad
19-08-2002, 00:00
Hei, damer!
Er tilbake etter to måneder uten nett. Det har vært deilig, men jeg er glad jeg er tilbake her så jeg kan følge med på hvordan det går med klubbvenninnene mine!

Nå har skolen startet - altså er denne lærerinnen i arbeid igjen. Jeg har nok ikke tid til å overøse sidene her med innlegg og svar, men kommer til å prioritere januarklubben. Selvfølgelig!

25. juli var jeg på UL. Mannen trava Rikshospitalets ganger med lillejenta, så jeg var den eneste som så på TV'n. Der sprellet Lasse Liten! Han er selvskreven i The Chippendales, viste alt uten sjenanse. Terminen ble flyttet enda lengre ut i 2003, 9. januar er datoen jeg holder meg til nå. Formen er meget bedre - ikke så trøtt, har matlyst igjen og blir ikke kvalm. Alt går altså rette veien mot jul, nyttår og veer.

Håper dere har det fint, damer - at vi ikke har mistet noen i løpet av sommeren og at det kommer flere inn i gjengen etterhvert. Kjenn etter spark (Lasse Liten dulter i vei allerede) og klapp magene deres!

:) Ramgad

Loppa
19-08-2002, 00:23
Godt å høre at alt er bra med deg og lille beibis!! :klapp:

Ellers så koser jeg med magen min hver dag jeg. Og sparker gjør Lille Håp også. Herlig!! :D

Loppa & Lille Håp, 17+1.

anita
19-08-2002, 00:37
Så fint at alt går bra med deg. Tenkte på deg faktisk i dag. Var så lenge siden jeg hadde sett noe til deg.

Jeg har tatt mine skritt inn hit til sm igjen. Foreløpig termin 28/03:D

Kos deg:klem:

Eirill
19-08-2002, 01:03
Velkommen inn i varmen igjen, Ram!:)

Godt å se at alt er vel, og at frøken er i full sving med sine søte små! Så det blir en lillebror i heimen deres? Her skal vi til pers på torsdag, og vi håper på å få vite om Lillebrøster har trakt eller tut.
Jeg har en følelse av at det er ei lita tulle der inne, så nå blir det spennende å se om vi kan stole på den magefølelsen! ;)

Ha ei fin skoleuke da! :klapp:

Lillian
19-08-2002, 01:54
Koselig å se deg igjen Ramgad!! :)

Så gøy med en liten Chippendale da. Alt er vel her i gården også, men vi har klart å motstå kjønnsavsløringene denne gangen. Så får vi se hvor lenge det varer. Ha et knakende flott skolehalvår fram til jul og diverse nyttårsgleder!! :)

Gullifjun
19-08-2002, 11:45
Velkommen tilbake fra ferie Ramgad!
Jeg har også hatt en lang ferie på 4 uker. Det var kjempedeilig å få slappet av. Men nå er det tilbake på full jobb. Det går vel forhåpentligvis bra, selv om man blir ekstra trøtt. Det er jo vanskelig å sove om nettene også, siden det har vært så varmt i det siste.............

Mvh. Gullifjun og Lillegullet (17+4)

LeiaOrgana
20-08-2002, 13:41
Velkommen tilbake, Ramgad

Så godt at alt var bra med den lille i magen. Jeg har også vært på UL og fikk terminen flytta til 10. januar, så nå ligger vi nesten likt i løypa.

LeiaO