Vis full versjon : Begynt å blø
Tidl. bruker
14-11-2002, 16:58
Det måtte jo skje.... føler meg så uendelig trist.. :leiseg:
Ikke deg også....:leiseg: Tenker masse på deg, og håper det går bra!
Ta kontakt med lege, da, så du får hjelp....
Tenker masse på deg.
Klem
Nei!!!!
Ikke enda fler..
Det er ikke til å stikke under en stol av vi er i en utrolig sårbar fase i graviditeten vår.. men nå er det nok!!
Krysser fingre og tær og alt jeg har!!! :stakar: :stakar: :stakar:
Nei, nei, nei, nei.... :leiseg:
Sitter her og kniper igjen, og nekter at dette skal skje flere..
Det er så ufatterlig trist, og ikke du også... :leiseg: :leiseg:
Håper det ikke er som vi tror.. :(
Ta skikelig godt vare på deg selv.. :stakar:
Trudelutt
14-11-2002, 17:38
Kjære Sannemor.
Føler veldig med deg!!!!! Nå synes jeg det er nok her!!!!
Håper det går bra med deg... og ikke se helt svart på det da!
Klem Trudelutt
Uff nå har det vært nok triste nyheter !
Håper alt går bra med deg og at du kommer deg til legen.
Vi tenker på deg.
Uff, men det er jo ikke sikkert at det er en SA?
Har hørt om flere som har hatt blødninger i svangerskapet uten at det har vært noe galt- håper det også kan gjelde deg!
Sender deg noen :stakar: :stakar: :stakar: på veien!
Tidligere Bruker
14-11-2002, 18:17
Trenger jo ikke være en SA selv om man blør... Krysser fingrene for deg.
:stakar:
:stakar: :stakar:
Håper det går bra med deg? :stakar:
Tidl. bruker
14-11-2002, 18:59
Vel, det er akkurat slik det begynte sist. Har mensmurringer og de ømme brystene har blitt normale :leiseg:
Jeg vet ikke om jeg orker mer... det er så urettferdig! Hadde virkelig troen på det denne gangen.
Vi venter middagsgjester om noen timer og jeg aner ikke hvordan jeg skal klare det. Kan liksom ikke ringe til de nå og si at de ikke kan komme. Huff, jeg som egentlig bare vil være HELT alene...
:leiseg: :leiseg: :leiseg:
*Lolita*
14-11-2002, 19:02
Uff nei ikke flere
Ufffff..... dette her er virkelig så trist!
Si til gjestene dine at noe har kommet opp og om dere kan ta det en annen dag! Føler så med deg..... uff dette her var skikkelig trist:leiseg:
:stakar: :stakar: vet ikke hva jeg ska si:leiseg:
Å nei :leiseg:
Nå syns jeg det er nok av oss som har måttet tusle ut døra igjen :leiseg:
Si til gjestene at det har oppstått noe som f.eks. ongangssyken! Da kommer de i alle fall ikke!
Lykke til videre da!
Mange mange :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: fra meg
Tidl. bruker
15-11-2002, 00:33
Takk for all omtanken jenter! Det varmer hjertet mitt! Jeg har ikke blødd mer enn en halv dråpe ca, men god så skummelt. Føler at brystene er mindre ømme også har jeg skikkelige mensmurring. Nesten som det river i livmora..ikke vet jeg :???:
Tenkte jeg skulle ringe til legen i morgen. Uansett er det godt å prate med noen om det.. Jeg vet jo at jeg har en økt risiko for SA med sykdommen min, men jeg VIL.. jeg SKAL klare dette!
*krysser fingrene*
Mensenvondten er liksom til stede uansett den, i starten, i alle fall synes jeg det. Om jeg blør eller ikke, det river og røsker i livmora om dagen. Håper at du slipper å blø mer, Sannemor, og at du får lov til å følge med oss helt til juli!
Er veldig spent på å høre hvordan det går med deg idag.
Håper alt går bra :stakar:
ÅNEEEEIIII.........
Stakkars deg:leiseg:
Jeg skal krysse fingrene for at det stopper å blø. Håper du får fortsette sammen med oss fram til juli.
Tenker på deg og gir en klem :stakar:
*krysser fingrene* for deg! Har lest flere steder inne på nettet at man kan blø litt i begynnelsen av svangerskapet og at det trengte ikke å være noe galt i det. Så jeg håper for guds skyld at dette gjelder også for deg!
Men en mensen mage har jeg hatt i mange dager, men rett og slett trodde jeg det var normalt? Har vært gravid tidligere, men valgte og ta det vekk i 12 uke pga min unge alder den gangen og jeg husker det følesen fra den gangen.
Håper virkelig at det går bra med deg :stakar: Lykke til!
Tiden flyr
15-11-2002, 15:33
Vet du, jeg blødde meg igjennom mesteparten av det første svangerskapet mitt. Var hele tiden redd, men det ble en stor og sterk gutt.
Det trenger ikke å gå så galt. Knip igjen!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.