Vis full versjon : Har dere kjøpt bilbelte for gravide ?
Les denne: http://www.barnimagen.com/show.asp?xSideId=2732
Kjøpte meg BeSafe bilbelte for gravide for 3 uker siden og er fornøyd med den. Deilig å ta presset fra magen og over til bena. Jeg har tro på at et slikt belte hjelper hvis man skulle være uheldig å kræsje!
Har dere kjøpt bilbelte og tror dere det hjelper mye ved en eventuell kollisjon ??
Loppa & Lille Håp, 17+1.
MetalMamma
19-08-2002, 00:39
Hei-hei! :vink:
Jeg leier også BeSafe fra Barnesikringen. :kidoki:
Det eneste jeg har å utsette på den, er at jeg ikke får til å bruke den når jeg har skjørt på meg... :grrr:
Og det er jo igrunnen nokså ofte nå, når det er så fint vær..
Da gnager det så innmari på innsiden av lårene at det er til å :leiseg: av!
Men utenom dette, er det en SUPER oppfinnelse!
Deilig å slippe å være kvalm på hver eneste biltur pga. trykket fra bilbeltet.
-Alt for å sikre de søte småsnuppene våre, ikke sant?! :elsker2:
MetalMamma & Første-Knøtt :baby: , 35+2
Hellu!
SÅ det er å anbefale altså..? Det høres slik ut på dere. Hvor mye ca. er det den koster? Jeg har 40min bilvei til jobben så det er nok en smart investering vil jeg tru.
-Zuzie 18+2
Hvis dere leser linken jeg la ved så sier de at det hjelper og beskytter masse ved en eventuell kollisjon!
Loppa & Lille Håp, 17+2.
MetalMamma
20-08-2002, 02:41
Jeg leierr BeSafe gjennom Barnesikringen, og betaler 70,-/mnd. (foruten 500,- i depositum, men jeg "flytter" bare depositumet over til sikkerhetsnett når den tid kommer)
Hvis jeg skulle KJØPT bilbeltet, koster det 398,- så det er nok lurt for dere som tenker å anskaffe det tidlig i svangerskapet.
Jeg skaffet meg ikke belte før 3 uker siden, så for meg ble det billigst å leie!
MetalMamma & Første-Knøtt, 35+2
LeiaOrgana
20-08-2002, 13:57
I det nyeste bladet av gravid så kommer det fram at det ikke har noen effekt ved kollisjon. Men i og med at det heller ikke har noen negativ effekt, så er det heller ikke forbudt.
Jeg hadde planer om å kjøpe det, men valgte å se det litt an etter at jeg leste denne artikkelen. Jeg klarer meg hvertfall helt fint enda med det vanlige sikkerhetsbeltet.
LeiaO
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.