Vis full versjon : Om å være takknemmlig over å få et friskt barn
Malinmor
19-08-2002, 00:35
Hei jenter :)
Har netopp sett på dokumenteran om lille Amy på TV Norge som var hjerte syk og lungesyk:( Og jeg er så inderlig glad for at jeg har en sunn frisk gutt på 10 mnd som ligger oppi senga si og sover søtt, tenk så heldige vi er som har fått et friskt barn. Det er ikke realiteten for alle og enhver, og det sitter mange tårevåte foreldre rundtomkring i dette landet som sliter:leiseg: Ville bare gi dere en kjempe klem og håper flere henger seg på den klemmen:stakar: :stakar:
Så om jeg får jente eller gutt, kort eller lang ,lubben eller tynn, langhåret eller skallet, spiller INGEN trille, bare barnet er velskapt og friskt:)
Uansett husk å legge igjen en klem:stakar:
Sender en klem... :stakar: :stakar:
Har jobbet med barn med spesielle behov, så jeg vet hvordan mange foreldre sørger....
Krysser samtidig fingrene for at Lille Håp er frisk og velskapt.
Loppa & Lille Håp, 17+1.
Jeg er omsorgsarbeider og har jobbet med psykisk utviklingshemmede ganske lenge og det kan ikke være lett og ha et barn som er "anderledes" eller sliter med andre sykdommer.:stakar: :stakar: :stakar:
Så derfor så vil jeg sende mange gode varme :klem: :klem: :klem:
LYKKE TIL ALLE SAMMEN :birth:
Klem fra BigMama 32+4 :D
:stakar: til alle...
Er veldig takknemlig for å ha fått en frisk og sunn gutt, men det er ingen selvfølge at det blir slik neste gang...
Husker på ultralyden da vi fikk vite hvilket kjønn det var, da glemte jeg helt hva jordmora sa. Var bare opptatt av at alt så bra ut. Mens etterpå, da vi hadde gått ut, sa jeg til sambo: " Hei, vi skal jo få en gutt!"
Helt enig.... en STOR KLEM til dere, alle sammen!
:klem: fra Lykke
:klem:
Klemmer herfra også til alle som sliter. Friske barn er sannelig ingen selvfølge, og det er viktig å huske å være takknemlig. Takk for påminnelsen, Happii!! :)
Tidl. bruker
19-08-2002, 10:35
Ja en skal være taknemlig når en får et friskt barn. :D Men det kan være andre ting som plager et såkalt friskt barn. Tenker da på barn med andre plager og sykdommer i forskjellige grader.:(
Jeg vet hvordan det er ¨få en unge med melk og egge allergi.:( Gutten min på snart 16 mnd,. Slet med kolikk fra han ble født pga allergien hans. Kom først til kontrolll 7 mnd. Men holdt meg unna alle rene melkeprodukter og div. som inneholder melk heldt fra begynnelsen. Men han roet seg ikke selv om. For jeg spiste mye med egg i også. Fått det dokumentert at han har det. For da jeg ammet han reagerte han sånn. Ammet fram til 9 mnd
Reagere med smerter, stivhet i rygg/ nakke, hyling/ skriking pustebesvær får han parasett etter en liten stund da roer dette seg. Pustebevær er ganske alvorlig. Tåler ikke noe med melk i.
Huff..jeg glemte av hele dokumentaren jeg..:(
Men jeg er helt enig med deg, happii, man skal være veldig takknemlig over at man får et friskt og velskapt barn!
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.