PDA

Vis full versjon : Snartpappa

Imotep
19-08-2002, 00:54
Hei alle septemberdamer!

Jeg skal snart bli pappa til Idun som min kjære Imotep har gått rundt og båret på i 38 uker. Grunnen til at jeg skriver dette/starter en ny tråd er at jeg må øve meg slik at jeg kan melde fra når det endelig foreligger et resultat.

Jeg beklager hvis dere synes dette er utidig av meg, men jeg tror nok dere forstår. Imotep vil gjerne at jeg forteller den store nyheten til septemberklubben, og det gjør jeg jo så gjerne.

Jeg skal selvfølgelig legge ut bilder av det lille mirakelet, og de legger jeg naturligvis på Iduns egen hjemmeside: http://www.idun.tk/
Jeg prøver å legge ved et bilde direkte i denne meldingen også, bare for å se hvordan det fungerer.

Lykke til alle sammen!

':bryn:' < Han der ligner veldig på meg, men med langt hår...

Hannibal

Imotep
19-08-2002, 01:13
Hei igjen!

Jeg ser at bildet ikke kom med i meldingen, men jeg har funnet ut hvorfor, så nå skal gå greit. Det var en kjempeflott folder, jeg prøvde å legge ved:

http://www.prontographics.no/bilder/folder_portfolio.jpg

Snålt å jobbe med koden her...

':bryn:' Hannibal

Stini
19-08-2002, 01:14
Hei Hannibal !

Så koselig å lese! :)
Festlig at du engasjerer deg og "øver" til den store meldingen skal komme.
Tror nok ingen av de kjekke september-damene synes du er utidig - bare romantisk:gladtrist:
Selv vet jeg ikke helt hvordan vi skal annonsere det..Tar det litt som det kommer.

Vil ønske DEG lykke til med fødselen og tiden etterpå!

:vink: fra Stini & store Håp (i-15)

Murmeldyret
19-08-2002, 03:19
Hei.

Synes det var innmari søtt jeg at en pappa driver og øver seg. Skulle vært fler som deg!!

Lykke til med fødselen begge to, vi gleder oss til nyheten og de første bildene kommer.:klapp:

:findag: ønskes av murmel og Oda Tomine

MetalMamma
19-08-2002, 05:20
:bryn: <--- han her ligner veldig på MetalMannen min også, ihvertfall etter han klippet AV seg det lange håret!

;) :lol:

Syns det er flott at du engasjerer deg her inne, det setter vi damer stor pris på! :klapp:

MetalMamma, 25 & Første-Knøtt :baby: (35+2)

Mormona
19-08-2002, 12:09
Dette var jo en kjempegod ide, synes jeg :klapp: :klapp:

Tror sannelig jeg skal be min kjære sette seg litt inn i dette greiene her så han også kan legge inn melding og bilder når det er min tur til å :birth: :)

Flott at mennene også er med på moroa ;)

Gleder meg til å lese det du har så fortelle etter hvert.

klem fra Mormona T-13

Vimsen
19-08-2002, 15:09
DU er ikke frekk i det hele tatt !!
Koselig at du kommer innom...
Husk å gi oss rapport når dere nedkommer da

Klem
Vimsen T-15