PDA

Vis full versjon : Blank,seig væske fra brystene (10 uker på vei..)

Beate
19-08-2002, 01:12
Hva i all verden er dette for noe da:???: Idag kan jeg klemme ut blank, litt seig væske ut fra begge brystene. Har vel noe med melkeproduksjonen å gjøre dette, men er ikke det litt VEL tidlig??

Må jo si jeg fikk litt sjokk...selv om det er litt moro å føle seg enda mer gravid:D

Kwistin
19-08-2002, 02:58
Råmelk.... :) Noen får det veldig tidlig, noen får det senere :)

Kan være siden du har 2 i magen... At ting skjer litt fortere hos deg :)

14+3

Karius
19-08-2002, 03:27
Det er bare brystene som har tjuvstarta litt:lol:
Helt vanlig dette her. Jeg har fått melk i brystene tidlig i begge mine svangerskap, og kjenner flere som også har fått det tidlig.
Ta det som et godt tegn på at kroppen din forbereder seg til den forestående oppgaven å gi næring til dine to små nurk:elsker: :elsker:

Vil også bare si til deg at jeg synes det er kjempekoselig at du er gravid igjen, også med tvillinger da!
Du var jo med i Oktoberklubben i en kort periode:)
Vet at du var til masse hjelp og støtte for mange der:klapp:

Ønsker deg lykke til videre i Svangerskapet Beate;)

:findag:

Beate
19-08-2002, 09:49
Uæææ...:) Ok, det må jeg si....:D
Takk for svar, jenter. Jeg tenkte jo tanken om at det kunne være råmelk, men ble egentlig veldig usikker fordi det er så tidlig.

Tidl. bruker
19-08-2002, 09:56
Er råmelk! Jeg hadde det allerede ca 4 uker på, viste da at jeg var gravid. Selv om testen viste negativt da. Heller ikke mangen månder siden jeg ammet sist...:)

Vimsen
20-08-2002, 11:24
Oi ! Det var tidlig ja :9

Men det spiller da ingen rolle:9

Tror ikek jeg fikk det før jeg var i uke 30 ellerno :lol:

Klem
Vimsen T-14

tjorven
20-08-2002, 14:04
Hei Beate...
Godt å høre at det er flere ,spør du meg....
har hatt råmelk i den ene puppen i fler uker allerede..
Dog bare når jeg klemmer på puppen, får ikke håpe at dt begynner å renne enda!!!!!

Hilsen tjorven og knøttet (16+4)