PDA

Vis full versjon : en god klem til alle som ikke blir med oss videre

Bergrosa
15-11-2002, 00:19
Hei.

Vil bare gi mange gode
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
til dere som desverre ikke blir med oss videre. Det er så vondt å lese at noen må oppleve å miste spiren sin, men desverre er vi ikke garantert å komme i mål alle sammen. :trist!:

Håper dere får igjen troen på å prøve igjen, og at dere får den hjelpen dere trenger.

Ingen er garantert å beholde spiren sin ennå, vi er i en sårbar fase alle sammen. Men jeg ønsker alle lykke til videre uansett, og håper de fleste av oss kommer til finalen:)

Ha en god natt alle sammen.:stakar:

Monstra
15-11-2002, 00:25
...jeg henger meg med på klemmene til Bergrosa jeg... :stakar:

Gyda
15-11-2002, 00:30
Tenker masse på dere, og håper vi sees igjen!

Mamemi
15-11-2002, 00:36
En liten tanke og en klem herfra også! Har vært der før, vet hvor tøft det kan være, samtidig som jeg vet at livet heldigvis gir de fleste av oss flere sjanser. Håper deres sjanser kommer før dere aner! :klem:

Selini
15-11-2002, 00:40
Klemmer kommer herfra også..

Det er utrolig vondt å miste den lille spiren, selv om det er kroppen som sier i fra at noe er galt..

Håper også dere igjen finner troen og håpet og kommer tilbaket hit på SnartMamma en annen gang.. :stakar:

MokkMokk
15-11-2002, 00:42
Da sympati og medfølelse jo ikke er "klubbavhengig",
vil jeg gjerne gi dere som har opplevd det grusomme å miste, en god :klem:

Føler med dere, og håper dere snart greier å se frem mot nye forsøk.
Neste gang er det deres tur!

:stakar:

Klemmer fra
snikleser-verene
i juniklubben

MissesX
15-11-2002, 01:06
Henger meg på jeg og, ønsker dere lykke til videre på veien og at dere snart får oppleve at det gror fast en liten en :)

Klemmer fra Marit :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Qlio
15-11-2002, 01:25
Jeg må jo bare bli med her.

Jeg synes det er utrolig trist og høre om alle som mister,
krysser fingrene for at det ikke blir flere.

Som noen sa over, vi er alle i en sårbar periode.

Jeg ønsker dere alle en riktig god natt,
og sender over mange
:stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Rikke
15-11-2002, 11:47
Henger meg på her jeg også! Syntes det er veldig trist og lese om og håper dere ikke gir opp! Lykke til!

*Krysser fingrene* for oss andre her inne også for det finnes ingen garantier for noen av oss!

Mimi
15-11-2002, 12:03
Tusen takk for alle klemmene og støtten fra dere her inne, de varmer :)

Jeg er nå ferdig med blødningene, og en innvendig UL i går viste at alt har kommet ut. Gynekologen mente at vi burde vente i to- tre menstruasjoner før vi begynte igjen, mens legen min sa forrige uke at vi kunne begynne med en gang. Kroppen ble ikke gravid før den var klar igjen, vi måtte bare passe på at vi var klare psykisk.
Da jeg sa til gynekologen at vi ville prøve igjen med en gang sa hun at det selvfølgelig var opp til meg. Og det fantes ingen tall på om man oftere opplever en ny SA hvis man ikke venter en stund. Det er kanskje de som må ha utskraping som bør vente litt, pga sår o.l.? Det hadde ikke jeg.

Så nå er jeg egentlig klar jeg :) Tror jeg er det psykisk også, blir nok like redd for å miste igjen selv om jeg venter. Dessuten leste jeg et sted at man kan bli fortere gravid igjen etter en SA, og jeg vil ikke la den sjansen gå fra meg. Har så veldig lyst på en baby!

Føler så med de andre her inne som også mistet den siste uka, det er fryktelig trist. Alle ønsket oss jo så veldig en liten :baby:
Men vi får bare prøve på nytt, og håpe at det går bra neste gang.

Og til alle dere andre som fortsatt er her; prøv å ikke ta alt for mye innover dere at vi andre har vært uheldige, jeg er sikker på at de små spirene deres klamrer seg fast:)

Igjen, tusen takk for all støtte.

:klem: Mimi

Tidligere Bruker
15-11-2002, 12:10
:stakar: Klem til dere alle. :stakar:

Vet hvor vondt det er... :(

:mervink:

Dahlia
15-11-2002, 12:36
Mange klemmer fra meg oxo :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: