Vis full versjon : Nå er det nok!
Nei alvorlig talt, nå orker jeg ikke mer!!! Sol sol og atter sol :sint: og varmen tar fullstendig knekken på meg. Våkner hver dag med ønske om litt skyer! Er det for mye forlangt på vestlandet, da! Sinnssyke temperaturer når jeg for en gangs skyld går gravid og ikke orker å oppholde meg utendørs, og langt mindre ta på meg en bikini og vise kroppen min som ser rett og slett grusom ut! Og på vårt nye fabelaktige kontor er det ikke hverken solskjerming eller gardiner eller air-condition så jeg sitter i solsteika og nisvetter dagen lang! Nå er det nok, enda en værmelding om høye temperaturer. Jeg blir hjemme fra jobb i morra (tar litt hjemmekontor i stedet). Nå har jeg fått nok! :bryn:
Takk til den/de som rådet meg fra en sydenferie i slutten av august!! Jeg tror jeg måtte blitt hjemme! Har blitt mer og mer svett ettersom månedene har gått.
Hilsen
Snoopy
Men det er jo litt herlig også da, men litt kjøligere, please;)
:D :D :D :D
Gjett om jeg har det på samme måte! Merkelig med et så ambivalent forhold til sol og pent vær!
Mitt eneste råd til deg og alle andre er å bade - bade - bade - bade så mye dere har anledning til! Nå er vel de fleste i jobb ennå - men spandere en badetur etter jobben - det er GULL verd!
Bedre enn å "kjempe imot" - i hvert fall!
Så får vi huske at vi tidsnok blir lei av regn og gråvær!
Klem fra lotus - som må innrømme at hun ble litt skuffet over værmeldingen - hadde sett frem til å se anklene igjen...;)
Jeg kan ikke få sagt hvor enig jeg er med dere. Den varmen tar fullstendig knekken på meg. Og vi som er hjemme og jobber på huset, med oppussing og masse greier nå for tiden :grrr:
De dagene som det har vært gråvær, så har det jo vært så lummert at da er det jo nesten ikke til å få puste.
Men jeg må egentlig le litt når jeg tenker på det at babyen min blir født i oktober og da har jeg gått HELE sommeren og ønsket at det skal være kaldere og etter jeg har fødet, så går jeg sikkert og ønsker at det ikke skal regne eller snø så mye sånn at jeg kan være ute og trille så mye som mulig med babyen min :latter:
Jeg kommer vel ikke til å bli fornøyd når det gjelder været i år :gal2: Jeg gleder meg hvertfall til babyen kommer på utsiden av magen :klapp:
Klem fra BigMama 32+4:baby:
Vil bare si at jeg forstår deg kjempegodt og at jeg også ønsker sola og varmen dit pepper'n gror om dagen...:lol:
Hadde nok absolutt ikke gjort det om jeg ikke var gravid, men det er jeg nå engang så .....
Når jeg gikk gravid sist(-97-) så var det tropesommer.... Typisk at det skulle bli det nå også.
Sitter her i bare undertøyet og holder på å krepere i varmen, i stua så står verandadøra oppe og vinduet....
Temeraturen i stua er 26 grader og ute er det 21 grader.....
Normalt så ville jeg synes dette var usedvanlig deilig til å være i slutten av August.
Hold ut jenter, dette kan da UMULIG vare så mye lenger:???: :???: :???:
:findag:
-Marlene-
19-08-2002, 05:32
vi er flere... her er det grusomt, jeg gjemmer meg inne og sover meg gjennom varmen, og hadde jeg ikke gjort det DA hadde jeg klikka.... totalt. Her er det 28 grader ute i skyggen og 27 grader inne... helt jævli!!!! og hvem søren er det som drar til syden? det skal aldri jeg gjøre... fra nå av elsker jeg kun vinteren og skyr sommeren... nå ihvertfall.. usj...
Jeg også blir sprøøø av denne varmen.
Verst er det om natta, for da får jeg ikke sove. Svetter som en gris og beina er sååå vonde....:leiseg:
Jeg må innrømme at jeg synes det kunne være kaldt om natte og litt fint vær om dagen.
Og at jeg hadde muligheten til å dra å bade et sted. Men min kjære jobber til langt på kvelden, og da orker vi ikke dra...
I dag er det ikke strålende sol her enda i hvertfall..... Det er godt det.
Men dettte er eneste gang jeg går gravid om sommeren, hvis det kan planlegges :blush:
30+2/28+6 UL
Så flott at det er flere enn meg....
Jeg er ingen soltilbeder ellers heller. I '97 strigråt jeg en morgen jeg så skyfri himmel for ørtende dag på rad. Da var jeg *ikke* gravid, men hadde en aktiv, masende treåring som skulle på alle mulige slags glovarme lekeplasser. Ellers så ville han på stranda, og han var så liten at jeg måtte være med han ut i vannet, og jeg har *ikke* en kropp som tilsier at jeg liker å sprade rundt i bikini.
I år har jeg liksom litt lov til å hate solen. Ja, ja...jeg tror i alle fall at tanken på denne sommeren vil være til hjelp når jeg skal prøve å gå ned x antall kilo etter fødselen. Orker ikke en slik sommer et år til dersom jeg skal være så misfornøyd med kroppen min at tanken på å kle av seg gir meg kvelningsfornemmelser :leiseg:
Vet ikke hva som er verst jeg...varmen eller den vegringen jeg har mot å kle av meg. :(
Hei
Det er godt å se at det ikke bare er meg som har fått et hat forhold til sola blir helt gal:bonk: :bonk:
ellers er jeg veldig glad i sola men nå er det nok :grrr:.
Godt å få ut litt frustrasjon .
Hilsen Snus og :baby: 31+2
:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.