PDA

Vis full versjon : Noen tanker i natt....

Mossa
15-11-2002, 03:57
Har akkurat våknet etter en aldri så "liten" middagslur!! Merk: Klokka er snart to på natta, sovna til barne - tv sammen med Mossajenta i kveld. :D

Ja, ja - det ble jo ei hel natt det. Blir spennende å se om jeg får sovne igjen etterpå nå da. Måtte opp en tur for å spise et knekkebrød nå, blir så SINNSYKT kvalm hvis det går for lenge mellom jeg spiser. Uff, det er tungt nå om dagen ja. Konstant kvalm og TRØTT - men jeg prøver å ta en dag av gangen foreløpig.

Det værste er at jeg går liksom rundt og tror at det er en slags sykdom jeg har, bare for en stund liksom - noen skrullete tanker inne i hodet mitt tenker at denne sykdommen forsvinner igjen i januar. Ble vel litt for sterkt for meg å lese om alle som desverre har mistet de siste dagene, føler sånn med dere.:leiseg: Selv mistet jeg begge gangene i uke 13, så derfor vil jeg ikke føle meg trygg på LENGE enda. Nei, er det noen som kan hjelpe meg å :bonk: bort disse tankene, vil ikke at dem skal være der jeg!

Nattaklem fra mæ, 7+5 i dag!

Tidligere Bruker
15-11-2002, 10:10
Jeg venter nå nummer 6. Har hatt en MA tidlgere, men det første gang jeg gikk gravid.
De andre gangene har jeg vært redd for å miste, og det er jeg nå også.
Det blir sånn, når en leser på disse sidene, og leser at noen mister, så blir det automatisk mye verre.
Jewg var i juni klubben i fjor, og da var det utrolig mange som måtte forlate oss... :(
Det gikk inn på meg.
Derfor vurderte jeg å kutte ut SM de første 12 ukene denne gangen.... For hos meg så går det litt inn på meg når noen mister, og da blir jeg redd selv også.....

I de aller lfeste tilfellene går det jo bra. Krysser fingrene for deg denne gangen. Du har hatt dine spontanaborter nå!! :klem:
Tenk på at dette går bra. Kos deg med svangerskapssymptomene. ;)

Plutselig er vi alle over den magiske grensa. ;)

:mervink:

Dahlia
15-11-2002, 11:07
Sender deg noen :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: og kakker deg litt i hodet slik at du slutter å gruble!!!

:stakar: :stakar:

Gyda
15-11-2002, 11:43
Jeg trenger også noen reale slag i hodet.... :bonk:
Har sikkert tusen tanker i hodet som krangler med hverandre. Jeg trøster meg med at jeg er så trøtt for tiden, at mesteparten av dagen går med til å sove....Da rekker jeg ikke å skremme meg selv så ofte.
Men på den annen side så blir jeg jo skremt av drømmene... I natt skulle jeg fortelle det til pappa, men på veien dit ble jeg sittende fast i en rundkjøring:bryn: Jeg kjørte rundt og rundt for plutselig var det ingen veier ut av rundkjøringen!!! Når jeg endelig kom til pappa så hadde de hengt alle gardinene på utsiden av vinduene:???:, så jeg turte ikke gå inn.

Nei, vi får bare satse på at alt er som det skal være, og ta vare på oss selv.

:findag:

Voyager
15-11-2002, 11:55
Sist svangerskap var jeg helt hysterisk redd for å miste, jeg turde rett og slett ikke glede meg over det gryende livet i magen min. Jeg pleier å si at jeg ikke ble gravid før jeg var seks måneder på vei, det var da jeg begynte å tro at det kunne gå bra. Denne gangen er jeg forbausende rolig, jeg vet jo at jeg har klart dette før, og da klarer jeg det sikkert denne gangen også. At det hele er litt uvirkelig -joda, men når det første sparket kommer så blir det nok litt lettere å tro.

ÅH; som jeg gleder meg!!!