PDA

Vis full versjon : 35+0 i dag!!!

Wanja
19-08-2002, 01:47
Bedre sent enn aldri...men har ikke kommet meg inn hit før i kveld!
Har pakket litt...og vært på Aspmyra,sett at Odd slo Glimt 3-1... *Buhuu* Men det var da fortjent:uff:
Men er 34 fullgåtte uker i dag:klapp: :klapp: :klapp:
Rart å tenke på at før syntes jeg tia gikk for sakte...og at den skulle gå fortere,men nå synes jeg den skal snegle seg litt mere forbi...Hm...?! Men gruer meg egentlig ikke til fødselen...men tenker heller litt på om jeg blir en god mor..?!:uff:
Alt er nesten hus,men har fremdeles en god del ting å ordne.
Nå må jeg jo også pakke ned alt som er kommet i hus for så å flytte det til ny huset...så nok styr er det jo!
Men så lenge lillegutt holder seg der inne i noen uker til...skal vi vell være klar:)
Har mye vondt nederst i magen..ikke kynnere for magen blir ikke hard,men regner med det er vanlig?? Noen som vet??
Er en sånn trykkfølelse..og jeg hopper til å auer meg for hver gang...blir litt småredd i flekkene..men!!
Skal på kontroll på onsdagen...gleder meg like mye for hver gang...for spennende er det:D
Og jordmoren vår er skikkelig koselig:klapp: :klapp:
Skulle egentlig bare skryte av 34 fullgåtte...men litt annet fjas måtte det bli;)

Wanja35+0:findag:

amor
19-08-2002, 01:53
:klapp: :klapp: :klapp:

Gratulerer med fullgåtte 34 uker! :D

Håper du får noen fine uker fremover. Det går jo så fort dette...tross alt. Vips så har du den lille :baby: i armene!

Kos deg så masse du kan!

MetalMamma
19-08-2002, 05:36
Gratulerer fra MetalMamma & Første-Knøtt, som rundet sine 35 like før deg ;)

(35+2)

-Marlene-
19-08-2002, 05:45
grattis forresten :klapp:

men jeg kunne da ikke dy meg å spørre:

Er du ikke fullgåtte 35 uker nå da? og begynner på din 36 uke? ser du skriver fullgått 34 uker... mendet stemmer vel ikke hvis du er 35+0 i dag????????

eller surrer jeg veldig nå? er nå 31+4. har fullgått da 31 uker og er i min 32...

Robyn
19-08-2002, 11:21
:klapp: :klapp: Gratulerer med 35+0!!! :klapp: :klapp:

Nok en uke nærmere :birth: ! Tiden går fort nå, og for dere som skal flytte i mellomtiden kommer den vel bare til å fly... Får håpe du klarer å knipe igjen til dere har kommet dere på plass i nytt hus. ;)

:findag:

Klem fra Robyn, T-29

Wanja
19-08-2002, 11:23
Marlene:)

:D :D Stemmer det du!!!!!!! Skrev feil jeg...Er alså fullgått 35 uker og i min 36 uke:D :D
Litt tidlig ammetåke...hm,ja er det ikke det vi kan skylde på??
Næida...men var nok overtrøtt:)
for tro meg...dette er første gang jeg har tatt feil med nedtellingen...har aldri fulgt med på noe,såå iherdig!! :klapp: :klapp:

Wanja35+1 :findag:

Mormona
19-08-2002, 11:54
Hei Wanja :)

Gratulerer så masse med 35 fullgåtte uker og bare 5 uker til termin!!!!

Så deilig å ha rundet enda en uke, være igang med flyttingen og i det hele tatt kose seg med det meste :klapp: :klapp: Det er deilig også med litt å styre med den siste tiden for da går jo dagene nesten av seg selv, ikke sant.....bare pass på å ta ting med ro også. Skal ikke slite for mye nå, vet du ;)

Det presset du kjenner nedover tror jeg mange av oss har her inne nå....babyen er nok sakte men sikkert på vei nedover og ting modnes nå.....det er en fantastisk maskin denne kroppen vår :)

Jeg var ikke på Aspmyra i går, men fulgte iherdig med på TV'n at Odd slo B/G 3-1......heia Odd må jo jeg si da som er fra Skien og greier ;)

Ha en flott dag i dag og kos deg med pakking og mage

klem fra Mormona T-13