Vis full versjon : Vi prøver igjen
Jeg og min kjære har bestemt oss for å prøve å få en liten til, så snart vi får klarsignal fra legen. Det er godt å få bestemt seg, få noen mål å se frem til, ikke bare denne nedbrytende sorgen over det man har mistet. Han vi mistet vil ikke bli glemt, han har en egen plass i hjertet vårt.
Håper jeg snart kan melde meg inn i en ny og bedre terminklubb, februarklubben var helt elendig, menneskene var kjempekoselig, men du verden så mange triste skjebner.
Det er nok godt å ha noe å se frem mot. :nikker:
Jeg mistet selv i uke 19 og syns det var godt å få prøvingen å fokusere på, selv om det er like trist så får man fokuset litt over på andre ting.
Håper du blir fort gravid igjen og at din neste terminklubb får en litt bedre skjebne. (Jammen var februarklubben utsatt ja. :trist: )
Lykke til! :lykke:
Turbomamma
10-11-2004, 10:43
Jeg og min kjære har bestemt oss for å prøve å få en liten til, så snart vi får klarsignal fra legen. Det er godt å få bestemt seg, få noen mål å se frem til, ikke bare denne nedbrytende sorgen over det man har mistet. Han vi mistet vil ikke bli glemt, han har en egen plass i hjertet vårt.
Håper jeg snart kan melde meg inn i en ny og bedre terminklubb, februarklubben var helt elendig, menneskene var kjempekoselig, men du verden så mange triste skjebner.
Lykke til lissi64! :klemme: Jeg synes det er godt å lese at dere andre vil prøve igjen. Jeg er dødsredd for å prøve igjen selv, men har samtidig lyst til det... Kanskje jeg tør når dere andre tør? Håper noen av oss kan bli gravide samtidig, så vi kan følges gjennom svangerskapet. Det tror jeg at jeg ville ha godt av i alle fall...
Ja, i febbisklubben bare fortsetter skjebnene å rulle inn... Har aldri sett så mange problemer i en og samme termingruppe....
Petro-Nella
10-11-2004, 11:34
Så trist å høre om vesle Leander... :klemme: Ønsker dere lykke til og alt godt på veien videre !
Fint å høre at dere vil prøve på igjen:nikker: . Selv er jeg ikke så sikker. Jeg fødet en død liten gutt i mai (uke 24) og hadde en MA (uke 15) i slutten av oktober. Kommer nok ikke til å ha så stor tro på at det skal gå greit neste gang. Føler veldig med dere og det dere har vært igjennom og ønsker dere lykke til nå som dere har bestemt dere for å prøve igjen :klemme:
Jeg har vel heller ikke stor tro på at det skal gå bra neste gang. JEg har 3 MA bak meg og 1 tidlig spontanabort pluss denne siste fødselen som heller ikke gikk så bra bak meg. Jeg er bare nødt til å forsøke. En gang må en vel lykkes?
Det er faktisk veldig godt å høre at dere er klare til å se fremover igjen, Lissi, spesielt når jeg uunngåelig sammenligner med vår situasjon for bare seks måneder siden.
Selvfølgelig er det vanskelig å takle et nytt svangerskap samtidig som man fremdeles jobber med sorgen over henne vi mistet. Men for meg er det også blitt den beste måten å forholde meg til et liv som går videre uten Anna.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.