PDA

Vis full versjon : For en morgen!!

Dahlia
15-11-2002, 12:04
Måtte spa ut bilen, slepe med grinete unge inn i barnehagen, kjeftet på personale fordi de lot guttungen være ute i går i 4!!!! timer med våte klær (skikkelig kliss/klass).

Kjørte ned til akupuntøren min i 20 cm snø... fant en lapp på døra at han hadde stengt i dag pga sykdom *arrrrrg* Kjørte tilbake i barnehagen, parkerte bilen, tok bussen til jobben som brukte dobbelt så lang tid!!

Tok endelig mot til meg og spurte om råd på jobben i forbindelse med lønnskravet jeg har lagt inn kontra bebissen.. og greide selvfølgelig å begynne å sippe...

FOR EN DAG!

Noen hormoner som herjer i kroppen min? Neiiiida :gal2:

Voyager
15-11-2002, 12:11
Noen morgener ER bare sånn!! Hadde en tilsvarende i går, og stressnivået går rett og slett gjennom taket på sånne morgener! Får håpe resten av dagen går knirkefritt!!!:)

Qlio
15-11-2002, 12:45
*ler litt forsiktig så ikke du blir sint*

Høres ut som litt av en pangstart!!!!
Hormoner????? :gal2:
Kanskje litt????:gal:

Tørk :leiseg: og ta frem :) !

Jeg ønsker deg en fantastisk dag videre!

:stakar: fra Qlio til deg i vinterkulda

Tidligere Bruker
15-11-2002, 13:27
Ja, huff, det var litt av en dag.... :(
Hormonene er ikke helt i balanse nå, så en tar lett til tårene.... :uff:

:mervink:

Monstra
15-11-2002, 14:22
Hørtes ut som litt av en dag, ja... Jeg kjenner meg SÅ igjen... (ikke helt det samme - men opplegget ligner...). Vi skal være glad for at HVER dag ikke er slik.. (selv om jeg synes det begynner å bli litt vel mange av dem nå...:uff: )

Gyda
15-11-2002, 16:36
Har ike opplevd sånne dager nå; men håper jammen ikke du får flere sånne!

Ta vare på deg selv!

Selini
15-11-2002, 17:39
En sånn en dag ja.. :uff:

Jeg var så sint når jeg gikk ned til helststasjonen i dag at, kunne jeg sprutet ild så hadde jeg gjort det...

For at bilene skal komme seg frem så må man selfølgelig måke snøen vekk fra veien og opp på fortauet!!:bonk: :bonk:

Det kommer nok flere slike dager, men det gode er at vi kan le av dem om en stund.. ;)