Vis full versjon : HVem av disse er best?
er ikke så mye pris forskjell..
den blå 199dollar og den andre 229dollar..
Det er samme vogna. Produsert av GT, men i ulike samarbeidsgrupper. Den andre du viser bilde av (GT/InStep Safari dobbel) er å få kjøpt i butikk i Norge. Mulig at prisforskjellen utgjøre noe ekstrautstyr? Jeg ville i alle fall finlest hva som følger med vogna.
Kjøper du den fra Mothercare i England (da heter den Urban Detour) følger det med fleeseunderlag til setet og fotposer for å glide på i tillegg til regntrekk.
Alltså nå har jeg funnet ut at de ikke sender til norge fra usa!
Så det var ganske kjedelig..
En blå var billigere.. må jo kanskje være en grunn til det?
Mange skryter jo så hemmningsløst av denne type vogn.. så jeg vurderer den sterkt.Men 4000kr er litt mer en vi har råd til.. der kom vogna på ca 1300kr+ frakt.
Mye måtte du betale da du bestillte den fra mothercare?
Mye måtte du betale da du bestillte den fra mothercare?
Mothercare sender ikke til Norge (og på de varene som de faktisk sender skal de ha 75% i porto :dåne: ). Tvillingvogna mi er kjøpt i England og importert til Norge, mens enkeltvogna har jeg kjøpt "brukt" (den var helt ny) på e-bay.
Det virker som at jeg ikke kommer utenom å bet 4000kr for denne vogna..
hmm.. dette ble vanskelig ja.
Tidl. bruker
14-11-2004, 21:50
Trodde den blå bare var en gammel farge jeg. Fra i fjor... :undrer:
Det virker som at jeg ikke kommer utenom å bet 4000kr for denne vogna..
hmm.. dette ble vanskelig ja.
Ellers så har du jo en VELDIG god grunn til å ta en tur til f.eks London :blunke:. Det ligger en Mothercare i Oxford Street (eller var det like ved). Den var i alle fall stor og god, 3 etasjer og tvillingvogna inne.
Barnas Lekebutikk (http://www.gulesider.no/gsi/tolink.do?bkode=1246&bcId=1246&fkode=Z0H8B9QZ&lineId=Z0H8B9QZ&firma=Barnas+Lekebutikk&custId=&url=%2fcompanyDetails.do&itemId=LISTP) har kjørt kampanje med 1000 kr i avslag på disse vognene. Det begynner å bli en stund siden jeg var innom sist, men det er jo mulig å ringe og høre med dem om de har kampanje enda, eller om de skal ha det igjen snart.
Takk for gode råd.
Jeg aventer å ser til over nyttår... lille mini kommer jo ikke før i mars.
JOda, london høres fristende ut! Men ikke med to barn og mann på slep som haater butikker.(vanskelig med barnevakt)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.