PDA

Vis full versjon : Jeg blir gaaaaaaaaaaal!!

Trudelutt
15-11-2002, 13:33
Okai, dere orker fremdeles litt av maset mitt?? Jeg ble lagt inn på riksen i dag morges til utskrapning. Leste journalen, snakket litt sammen bla bla bla. videre skulle jeg ta UL for å være sikker. Hun snur skjermen bort, jeg vet jo hva som er der... et dødt foster. Fint... hun sier plutselig at hun skal hente en lege nr. 2. Han kommer inn og ber meg holde pusten... why? Jo fordi det finnes hjerteslag. What....

Jo takk... babyen min, (jeg vet at det ikke er noe baby dah) klamrer seg fast den... hjerteslagene er så få og sjeldne at det er såvidt de synes, men den prøver. HCG nivået mitt er synkende... fort synkende. Men som legen sa, at hvis jeg skal ta en utskrapning på deg i dag så må du skrive under papirer om at du tar en frivillig abort.. hvis ikke har vi ikke lov. Jeg skjønner det...

Okai, så hvorfor virker jeg så oppegående. Jo fordi jeg faktisk har klart å få noen cm inn i livmoren som har hjerteslag. Jeg var jo redd for at jeg aldri skulle få barn, men nå føler jeg at det er litt håp for neste gang. Skjønner?

Har fått ny time om en uke, da blir det utskrapning uansett.... det var legene enige om. Men herregud, hele greia er helt sprø og jeg sitter i småsjokk!!!!

Glad jeg har dere jeg jenter... takk for at dere gidder høre på meg.

Trudelutt

Dahlia
15-11-2002, 14:07
Hei igjen Trudelutt!

Selv om det blir utskrapning.. så gir jo dette absolutt et håp. Da er det jo ikke snakk om gjentatt BO!!

Skriv å fotell hvordan det går med deg.. det er godt å høre fra deg, og vi tenker på deg og det du går igjennom nå.....

Qlio
15-11-2002, 14:18
Jeg hadde nok blitt (minst) like sjokkert som deg!!! :eek:

Men du vinkler det over til noe positivt, og det synes jeg er meget beundringsverdig med tanke på hvilken situasjon du er i nå om dagen.

Jeg henter en hatt,
og tar den av for deg Trudelutt!
:klapp:

Monstra
15-11-2002, 14:19
Huff :uff: jeg føler med deg. Dette kan neimen ikke være lett. Lykke til fremover, Trudelutt!:stakar:

Gyda
15-11-2002, 16:34
:stakar: :stakar: :stakar:

Det er godt å høre at du er optimist, fortell oss hvordan det går med deg fremover da.

Tenker på deg.

Selini
15-11-2002, 16:40
Selv om det er kjempe trist at den lille fighteren din klarer seg, så er det jo litt gode nyheter også.. Kanksje h*n kjempet for å vise deg at du kan bli mamma du også.. H*n kjente sorgen din og fant ut at h*n skulle holde ut så du kunne få se at neste gang blir det baby!?!

Ta godt vare på deg selv nå, og sørg over det som ikke ble noe av, men se fremover og hold håpet oppe, for nå er det jo mye mer enn bare et håp ikke sant? ;)

Tidligere Bruker
15-11-2002, 17:20
:klem: Vil bare si lykke til jeg....
Må ha vært litt av en opplevelse det du har vært gjennom. :(

Hold oss oppdatert. :)

:mervink:

Mamemi
16-11-2002, 01:41
"Maset ditt", som du kaller det, blir jeg ikke lei av med det første. For en dag du må ha hatt! Tenk at det er et lite hjerte der inne..! Vel og merke høres det ikke ut som om legene levner så mye håp om at det skal vokse fram, men ... må være rart å tenke på? Det ER håp, det skal du vite. Tenker på deg!

Rikke
16-11-2002, 02:17
Huff syntes dette var trist og lese, men også godt og lese at du nå vet at du kan klare dette!

Sender mange gode tanker og håper at det blir :baby: i magen din igjen snart!