Vis full versjon : Ultralyd!!
No har jeg vært på ultralyd.. gruet meg mye for at noe skulle være
galt, men alt stod bra til med småen og hun som utførte det var
veldig grei og forklarte mye.. Hun trodde det var en liten jente :)
karbonader
12-11-2004, 22:38
Ultralyd er fantastisk!! Men kan også være sjokk.....
:lykketil:
Tingeling84
13-11-2004, 01:14
Jeg gleder meg veldig til ultralyden vår om litt over to uker. Samtidig har jeg en liten frykt for at de finner ødemer på hjernen til babyen, for mine to søstre hadde det da de ble født...og de ble bare 2mnd og 6 mnd gamle...Har fortalt om situasjonen til jordmor, så de skal ta en ekstra titt på nyrene og hjernen til babyen vår...
Siden vi har tvillinger på begge sider i slekta vår, er det jo litt spennende å se om det er flere enn en der inne, men jeg tviler vel på om det... :)
Er det noen spørsmål som du synes det er lurt å stille på utralyden?
Ultralyd er noe av det morsomste jeg har vært med på :D var for litt over en uke siden..var kjempespennende å se den lille..fikk vite at det ble gutt.
Jeg stillte ingen spesielle spørsmål, men det var kanskje fordi jordmora som tok undersøkelsen var kjempeflink å forklarte godt hva hun gjorde,å hva vi kunne se på skjermen..
Tingeling84: Ultralyd er kjempe spennende ja og du har mye å glede deg til :) gruet meg veldig for at noe var galt, men alt var bra :) Først no det gikk skikkelig opp for meg at jeg faktisk skal ha baby(har nesten ikke fått mage enda).. spurte ikke noe særlig jeg heller, fordi hun damen som utførte det var veldig grei og forklarte enkelt alt hun gjorde..
Vi og har mye tvillinger i familien... Og er tvilling selv.. Men var (heldigvis) ikke tvillinger :) Tror nok det er litt slitsomt også ja..
kristine
20-01-2005, 21:56
Jeg gleder meg veldig til ultralyden vår om litt over to uker. Samtidig har jeg en liten frykt for at de finner ødemer på hjernen til babyen, for mine to søstre hadde det da de ble født...og de ble bare 2mnd og 6 mnd gamle...Har fortalt om situasjonen til jordmor, så de skal ta en ekstra titt på nyrene og hjernen til babyen vår...
Siden vi har tvillinger på begge sider i slekta vår, er det jo litt spennende å se om det er flere enn en der inne, men jeg tviler vel på om det... :)
Er det noen spørsmål som du synes det er lurt å stille på utralyden?
jeg lurer på om hvordan du fikk den graviditetskalederen fra dem du har å få den på din signatur???jeg har gått inn der,men finner ikke ut av det........
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.