PDA

Vis full versjon : Fikk en liten "angstbyge" i dag

Sirkeline
15-11-2002, 15:54
Hei dere
Det er vel ganske normalt, vil jeg tro.
Synes jeg har takla alt bra til nå - men, det er vel fordi jeg ikke helt skjønner at det er tilfelle - at jeg faktisk er gravid - og at det innebærer - hvis alt går som det skal - at jeg i juli sitter med en sønn eller datter i mine armer....med alt ansvaret det bringer med seg. Hjææææææææælp!
Tenker: hva har jeg gjort? klarer jeg virkelig dette? gjør jeg ting riktig? spiser jeg tilstrekkelig - og er det bra nok for barnet? burde jeg trimmet mer? ..............

Hittil har jeg bare gleda meg - men nå - har jeg altså fått en liten "angstbyge".
Er det flere som har det sånn??

Hilsen Sirkeline
6+5

Dahlia
15-11-2002, 16:46
Kjenner igjen det selv om jeg har en fra før..

Tingeling er planlangt, men allikevel tenker jeg noen ganger: hva har jeg gjort??? :latter:

Det er lov å være skrullete nå :bonk:

Tidligere Bruker
15-11-2002, 19:15
Ja, jeg tenker av og til på om vi gjorde det rette med å velge å få nummer 6!! ;)
Selv om babyen var like planlagt som de andre, er det jo litt skremmende å tenke på av og til....

Men, vi gleder oss!!! :D Så får tankene heller bare komme i ny og ned. :)

:mervink:

Mamemi
16-11-2002, 01:38
Regner med å få mine panikkdager i dette svangerskapet også, ja. :lol: Det å plutselig skulle innstille seg på å ta ansvaret for et lite liv er ganske overveldende.. Det er vel en grunn til at det tar ni måneder å få dem ut, tenker jeg! :D

Monstra
16-11-2002, 13:27
Kjenner meg igjen der ja. Vi har pratet i flere år på å få et barn eller to sammen før mine to blir for gamle, men skulle vente til jeg var ferdig utdannet. Det var jeg egentlig i vår, men it-markedet har ikke mange ledige jobber - i hvert fall ikke til nyutdannede... så jeg valgte å gå mer skole... bestemte oss da for å pumpe lånekassa for noen penger i stedet... og skal altså få et barn til før jeg blir ferdig med mine to påbyggingsår... Jeg tenker en del på om jeg klarer å la pappa'n ha totalansvaret mens jeg går på skolen (baby'n blir jo bare ca. 2 mnd når skolen begynner igjen), om jeg får til å pumping og slik på skolen hvor de fleste ikke har en eneste bekymring i hele verden kan det virke som... og om jeg klarer å fullføre diplomoppgaven med en unge på 6 mnd ++ på armen våren 2004... - kanskje jeg burde ventet? kanskje jeg burde ha jobbet noen år først? hvordan blir økonomien?

Gyda
16-11-2002, 19:28
Ja, jeg er skrekkslagen til tider!!!

Men så må jeg jo si til meg selv at dette har vi kjempet for i så mange år; og alt løser seg på en eller annen måte.

Håper vi får kurs i bleieskifting og sånt da:p For det har jeg ikke gjort før.....:uff:

Sirkeline
18-11-2002, 15:25
Godt å høre at flere har slike tanker.
Lille "nurk" var planlagt og vi jobbet hardt og målrettet i 2 md for å få det til.
Da var bekymringen om vi i det hele tatt skulle få det til......så man har alltid en bekymring.

Sirkeline
7+1

PS: lykke til alle sammen