Vis full versjon : Fikk en liten "angstbyge" i dag
Sirkeline
15-11-2002, 15:54
Hei dere
Det er vel ganske normalt, vil jeg tro.
Synes jeg har takla alt bra til nå - men, det er vel fordi jeg ikke helt skjønner at det er tilfelle - at jeg faktisk er gravid - og at det innebærer - hvis alt går som det skal - at jeg i juli sitter med en sønn eller datter i mine armer....med alt ansvaret det bringer med seg. Hjææææææææælp!
Tenker: hva har jeg gjort? klarer jeg virkelig dette? gjør jeg ting riktig? spiser jeg tilstrekkelig - og er det bra nok for barnet? burde jeg trimmet mer? ..............
Hittil har jeg bare gleda meg - men nå - har jeg altså fått en liten "angstbyge".
Er det flere som har det sånn??
Hilsen Sirkeline
6+5
Kjenner igjen det selv om jeg har en fra før..
Tingeling er planlangt, men allikevel tenker jeg noen ganger: hva har jeg gjort??? :latter:
Det er lov å være skrullete nå :bonk:
Tidligere Bruker
15-11-2002, 19:15
Ja, jeg tenker av og til på om vi gjorde det rette med å velge å få nummer 6!! ;)
Selv om babyen var like planlagt som de andre, er det jo litt skremmende å tenke på av og til....
Men, vi gleder oss!!! :D Så får tankene heller bare komme i ny og ned. :)
:mervink:
Regner med å få mine panikkdager i dette svangerskapet også, ja. :lol: Det å plutselig skulle innstille seg på å ta ansvaret for et lite liv er ganske overveldende.. Det er vel en grunn til at det tar ni måneder å få dem ut, tenker jeg! :D
Kjenner meg igjen der ja. Vi har pratet i flere år på å få et barn eller to sammen før mine to blir for gamle, men skulle vente til jeg var ferdig utdannet. Det var jeg egentlig i vår, men it-markedet har ikke mange ledige jobber - i hvert fall ikke til nyutdannede... så jeg valgte å gå mer skole... bestemte oss da for å pumpe lånekassa for noen penger i stedet... og skal altså få et barn til før jeg blir ferdig med mine to påbyggingsår... Jeg tenker en del på om jeg klarer å la pappa'n ha totalansvaret mens jeg går på skolen (baby'n blir jo bare ca. 2 mnd når skolen begynner igjen), om jeg får til å pumping og slik på skolen hvor de fleste ikke har en eneste bekymring i hele verden kan det virke som... og om jeg klarer å fullføre diplomoppgaven med en unge på 6 mnd ++ på armen våren 2004... - kanskje jeg burde ventet? kanskje jeg burde ha jobbet noen år først? hvordan blir økonomien?
Ja, jeg er skrekkslagen til tider!!!
Men så må jeg jo si til meg selv at dette har vi kjempet for i så mange år; og alt løser seg på en eller annen måte.
Håper vi får kurs i bleieskifting og sånt da:p For det har jeg ikke gjort før.....:uff:
Sirkeline
18-11-2002, 15:25
Godt å høre at flere har slike tanker.
Lille "nurk" var planlagt og vi jobbet hardt og målrettet i 2 md for å få det til.
Da var bekymringen om vi i det hele tatt skulle få det til......så man har alltid en bekymring.
Sirkeline
7+1
PS: lykke til alle sammen
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.