Vis full versjon : Har du fått hår på magen?
tidl. bruker
12-11-2004, 21:48
Sitter å lurer på om dette er kjønnsbetinget... Jeg har fått hår på magen og har hørt at de som venter gutter får hår på magen, men inni min mage er det ei jente...
Lille Blink
12-11-2004, 21:53
Jeg har hår på magen og venter en jente:nikker:
Noen som vil bytte stemme med meg? På en eller annen måte endte det med at jeg trykket "venter gutt" selv om min baby verken har snopp eller hårete hybel...
Altså: venter en jente, og har ikke hår. Teorien ser ut til å stemme så langt...
jeg har aldri fått hår på magen i mine svangerskap og jeg har fått begge deler..
Hva med oss som ikke vet hva vi får???
Fikk hår på magen sist, fikk gutt.
Ikke noe eksrta hår nå og vet ikke hva det blir.
tidl. bruker
12-11-2004, 22:17
Hva med oss som ikke vet hva vi får???
:herregud: dumme meg, at jeg kunne glemme det...
Flying Biscuit
12-11-2004, 22:29
Synes det er blitt noe mer hårete ja... Ikke så voldsomt, men litt.
jeg har fått hår på magen :mumle: (eller kukksti, men det heter vel ikke det på jenter...?) og venter gutt
Jeg har fått hår på magen men vet ikke hva jeg venter... :nikker: Liker ikke håret da, ser jo helt rart ut...
Tinetoff
12-11-2004, 22:59
Jeg ble temmelig hårete sist (jungeldyret Hugo? :knegg: ) og fikk jente. Ser det kommer igjen nå, men vet ikke hva det blir.
Jeg har fått tendenser til litt dun på magen..irriterer meg litt det egentlig :mumle: venter gutt, men tror ikke det har noe med kjønnet å gjøre.
Ja, jeg har fått en liten stripe med mørkere hår på magen! Så godt og høre det er andre som er i den litt uvante situasjonen :-) Har jo ikke vært med på dette før, og synes jammen det er litt av hvert rart som skjer!
Er det noen som mener at dette er et gutte-symptom altså??
Ps. Jeg vet ikke kjønnet og kan ikke krysse av i undersøkelsen...
Blundine
12-11-2004, 23:20
Jeg er en hårball og venter jente,sansynligvis , var hårball sist også, og lillepia er jente;)
Jeg har fått hår på magen. Så da tyder det kanskje på en gutt......men håper mest på jente da.....vi får se....ikke så lenge igjen nå!
tidl. bruker
13-11-2004, 00:29
Hvordan kan denne bli flyttet til helse og velvære:undrer: Det har vel ikke noe med det å gjøre eller?
:herregud: dumme meg, at jeg kunne glemme det...
Jeg la det til for deg :sparke:
Kosmokula
13-11-2004, 12:12
Hår på magen, ja!
Hårtufser rundt navelen og har finere veiviser enn mannen :tøff:
Vet ikke kjønnet..
palmolive
13-11-2004, 12:42
Jeg har hår på magen,men vet vel egentlig ikke om det er jente eller gutt,selv om det ser ut som om babyen har en liten snopp... :flau: :undrer:
Tidl. bruker
13-11-2004, 13:20
Jeg har ikke hår på magen, og venter jente!!
Tidl.bruker
13-11-2004, 13:42
Ikke noe hår på magen her nei, og jeg venter jente. Hadde ikke noe hår sist heller.
calliope
13-11-2004, 14:12
Jeg har noen hår på magen ikke mange . Hadde det sist og da var det en jente .
Tidl. bruker
19-11-2004, 21:12
Har allerede stemt at jeg IKKE har hår på magen (og venter jente), men nå ser jeg at det har kommet litt... Hmf.. Håper ikke det gror mer ass!!!!
Tvilling
25-11-2004, 12:39
Når jeg gikk med veslemann, hadde jeg masse hår på magen. Denne gangen
vet jeg ikke hva som bor i magen min, og har heller ikke hår på magen.....
Sjekket i går kveld og da kunne jeg ikke finne hår, men idag når jeg lå i solariumet, var det helt tydelig at jeg har fått mer hår på magen.... :mumle: Vet ikke enda hva jeg får....(får vite på mandag - forhåpentligvis:hyper: )
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.