Vis full versjon : Heia!
Snoopygirl
19-08-2002, 03:03
Jeg har så veldig mye kynnere i dag,og de begynner å bli vonde også:(
også begynner jeg å få noen stikkinger i bekkenet,det er skikkelig vondt:leiseg:
KAN det være tegn på at noe er i ferd med å skje??
*håååper*
hadde vært så hærlig om noe kunne skje snart,er jo hele 3 uker igjenn til terminen min:o
Snakka med ei venninne i går,hun skal ha baby i januar, hun hadde fått en nett liten kul på magen hun og nå:)
*sukk*
tenk,det føles ikke så lenge ut siden jeg hadde en nett liten kul heller. og nå er jeg plutselig blitt en svær hval:uff:
Jaja,snart er dette over og da har jeg ei skjønn jente i armene mine og kose meg med:D
Snoopy:)
T-21
Murmeldyret
19-08-2002, 03:08
Hei på deg!!
Å, så spennende. Det skjer jo virkelig saker og ting i September klubben om dagen. Det er jo noen av oss som har født leeenge før tiden.
Krysser fingrene for at kynnerene utvikler seg til veer, og sender deg mange ((((((((((((((:birth: ))))))))))))))))) vibber (håper de ble riktig vei da!!)
Du får holde oss oppdatert, og LYKKE TIL!!
Klem fra murmel og Oda Tomine:baby:
Hei hei! ;)
Forstår at du begynner å bli litt utolmodig nå! *s*
Det med kynnere, er jo helt vanlig å få endel av. Også mot slutten av sv. skapet. Det er håpløst å si hvor lenge det er igjen ved at det øker på. Selv har jeg hatt vonde kynnere i ukesvis og de siste par tre ukene har jeg trodd at nå måtte det sannerlig være veer!!! Men nei da...
Men det kan også bety at :baby: din snart kommer....Tolmodighet er en dyd! Vi har ikke annet valg enn å vente! :p
Det med stikninger...er det nedover i skjeden du mener? Har den lille lagt seg til ned i bekkenet ditt? Ihvertfall er det helt normalt mot slutten. Så det forteller heller ikke noe om du har en eller tre uker igjen...liksom:(
En ting du kan tenke på når det er ubehagelig med kynnere, er at for hver eneste en av dem så hjelper det deg til en "lettere" fødsel. Det er jo livmoren som øver seg på å trekke seg sammen og det skal det jammen bli mye av under selve fødselen. Så ta imot kynnerene med et smil og tenk at dette er bare flott! Både for deg og babyen din!
Sender deg en god :klem: og håper at du kan få noen fine dager!
Hei Snoopy! :)
Ikke noe oppmuntrende her dessverre, jeg også har hatt det sånn en god stund nå. Og at det er tegn på at noe er nært forestående har jeg ingen tro på, regner med å gå til termin fordet.
Men selvfølgelig kan det skje noe når som helst, bare ikke bli for skuffet hvis det ikke gjør det. I realiteten kan du jo gå 5 uker til!:eek: Men det skal jeg krysse fingrene for at du ikke gjør!
:findag:
Klem fra Robyn, T-29
Hei, Snoopyjenta :)
Ikke noe sniking i køen her altså.....her er vi mange som venter i åndeløs spenning på at noe skal skje :D :D
Neida....spennende er det med alle de små tegn som kroppen gir oss....ikke det at min gir meg så mye spennende ting å gå videre med, men det trenger den jo heller ikke å gjøre. Med Ida Charlotte bare våknet jeg på natten og så var jeg i gang....hadde ingen kynnere eller vannavgang eller stikkinger eller noen ting da :eek:
Må innrømme at jeg har et lite håp nå hver kveld når jeg legger meg at jeg skal våkne på natten og være igang igjen....men foreløpig så våkner jeg bare av at jeg skal på do for å tisse.....egentlig inmari kjedelig. Trøsten min er at jeg nå uansett ikke har lenger enn 4 uker igjen...og det er medregnet overtid.
Håper ting virkelig tar av for deg snart, snoopyjenta....vet at du venter veldig på lillel Natalie Malèn :baby:
Ha en fin dag
klem fra Mormona T-13
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.