PDA

Vis full versjon : hvor lenge varer disse mensmurringene?

viwi
15-11-2002, 16:04
Jeg lurer på hvor lenge det er vanlig å gå med sånne mensmurringer/smerter..
JEg er nå 4+5 og vet jo det er svært tidlig... HVordan er det med dere andre?

Linejenta
15-11-2002, 16:29
Hei du!

Mine "mensmurringer" varte til uke 6 tror jeg. I begynnelsen var det mest men så avtok det etterhvert i uke 5 og 6. Nå er jeg i uke 12 i morgen og merker innimellom at det stikker litt der nede, tror livmoren kanskje utvider seg? Vet ikke helt..

Uansett det er iallefall helt normalt med mensmurringer:-) Slå deg til ro med det..

Klem fra

Dahlia
15-11-2002, 16:44
Det kan vare lenge :)

Er i dag 7+2 og det ser ikke ut som om det har tenkt å gi seg med det første :) :)

Tidligere Bruker
15-11-2002, 17:16
6-8 uker er normalt.... ;)
Jeg har pleid å ha det til ca uke 8 hver gang. ;)
Er jo litt ekkelt, for det føles at en får mensen. :uff:

:mervink:

Selini
15-11-2002, 17:30
Det har jeg lurt på også, og nå slipper jeg å lure mer.. :klapp:

Må vel bare venne meg til det, selv om jeg ikke liker det, for det kjennes jo ut som mensen skal komme hvert øyeblikk.. :(

Hos meg har det avtatt litt i dag da.. 4+6 så det er jo bra..

Mamemi
16-11-2002, 01:43
Hadde mensmurringer i åtte uker, jeg, sist. Altså til jeg var 12 uker på vei.

Monstra
16-11-2002, 13:29
Har alle mensmurringer? Jeg har ikke kjent noe som helst jeg... det var vel det som fikk meg overbevist om at mensen ikke kom denne gange - slik at jeg testet selv om jeg hadde bestemt meg for å la være... det eneste jeg kjenner er skikkelig stikking av og til.... kan ikke huske at jeg hadde mensmurring de to forrige gangene heller... :???:

Gyda
16-11-2002, 19:25
Jeg er ikke så sikker på om det er "murringer" eller hva det er; men jeg har også mye stikking og verking både her og der, pluss knurring i korsryggen... Men det er godt å vite at dette kan holde på en stund.

Ellers må jeg si at jeg er svært uggen for tiden... Ikke lett å vite hva jeg skal gjøre, men det hjelper å sove en stund.:p