Vis full versjon : hvor lenge varer disse mensmurringene?
Jeg lurer på hvor lenge det er vanlig å gå med sånne mensmurringer/smerter..
JEg er nå 4+5 og vet jo det er svært tidlig... HVordan er det med dere andre?
Linejenta
15-11-2002, 16:29
Hei du!
Mine "mensmurringer" varte til uke 6 tror jeg. I begynnelsen var det mest men så avtok det etterhvert i uke 5 og 6. Nå er jeg i uke 12 i morgen og merker innimellom at det stikker litt der nede, tror livmoren kanskje utvider seg? Vet ikke helt..
Uansett det er iallefall helt normalt med mensmurringer:-) Slå deg til ro med det..
Klem fra
Det kan vare lenge :)
Er i dag 7+2 og det ser ikke ut som om det har tenkt å gi seg med det første :) :)
Tidligere Bruker
15-11-2002, 17:16
6-8 uker er normalt.... ;)
Jeg har pleid å ha det til ca uke 8 hver gang. ;)
Er jo litt ekkelt, for det føles at en får mensen. :uff:
:mervink:
Det har jeg lurt på også, og nå slipper jeg å lure mer.. :klapp:
Må vel bare venne meg til det, selv om jeg ikke liker det, for det kjennes jo ut som mensen skal komme hvert øyeblikk.. :(
Hos meg har det avtatt litt i dag da.. 4+6 så det er jo bra..
Hadde mensmurringer i åtte uker, jeg, sist. Altså til jeg var 12 uker på vei.
Har alle mensmurringer? Jeg har ikke kjent noe som helst jeg... det var vel det som fikk meg overbevist om at mensen ikke kom denne gange - slik at jeg testet selv om jeg hadde bestemt meg for å la være... det eneste jeg kjenner er skikkelig stikking av og til.... kan ikke huske at jeg hadde mensmurring de to forrige gangene heller... :???:
Jeg er ikke så sikker på om det er "murringer" eller hva det er; men jeg har også mye stikking og verking både her og der, pluss knurring i korsryggen... Men det er godt å vite at dette kan holde på en stund.
Ellers må jeg si at jeg er svært uggen for tiden... Ikke lett å vite hva jeg skal gjøre, men det hjelper å sove en stund.:p
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.