PDA

Vis full versjon : Har gjort et kjempekupp-kjøpt vogn

Beate
19-08-2002, 10:09
Vi MÅTTE jo bare..selv om det er for tidlig. Men har bestemt oss for å handle inn alt vi kan få tak i veldig billig nå, og skulle noe skje (noe som IKKE skjer:) ), kan vi jo bare selge det igjen.

Fikk kjøpt en mørke blå Simo kombi tvillingvogn for kun 1750;!!! Kjempefin vogn. Ganske enkel og ikke så mye pynt, men så liker ikke vi så mye dill dall heller da:)

Nå er vi på jakt etter billige bilstoler:)

Tirilill+Trollungene
19-08-2002, 14:42
Jeg turde ikke å kjøpe noe som helst før uke 26, da kjøpte jeg to par med sokker som jeg gjemte nederst i en skuff og tok frem og så på av og til...

Men i uke 30 tok jeg derimot helt av... Og nå har vi kjøpt det meste (skammer meg).. Stellebordet står på kjøkkenet, klærne ligger i kommoden og vognen er lagt av (verdens stiligste vogn, Emmaljunga Baby Edge). Og nå går dagene så sakte... Jeg gleder meg sånn til å se de to små jentene mine... Sukk....:baby: :baby:

Grunnen til min plutselige kjøpe-eksplosjon er at med bekkenløsning (og det så det synger etter) og hyppige anfall av blodtrykksfall, kommer jeg meg mindre og mindre rundt i butikker. Så nå handler jeg alt jeg kan før det blir for gale...

Mamma rister på hodet av meg og okker seg, mener jeg er spinnvill som tør å kjøpe noe før babyene er født, men herregud, jeg kan ikke komme hjem fra sykehuset og stå på bar bakke... Mens svigermor mener jeg burde kjøpe inn alt på forhånd, og jeg tør ikke si at jeg ikke får lov av min mor... Høres litt rart ut fra en 21-åring...
Så jeg prøver å begrense meg litt, men insisterer på å ha det viktigste i hus før uke 34.
Lykke til med jakten på bilstoler :findag:

lotus
19-08-2002, 17:08
Tør jeg si at jeg enda ikke har vogna i hus - selv om nedkomst er toppen 3 uker unna??? Vogna kjøper jeg brukt - en pent brukt mørkeblå Simo kombivogn med bager. Vel - jeg har slitt litt med å komme i shoppe-modus, men for en uke siden begynte jeg å fatte at jeg ikke har så god tid...:uff:

Bodyer, helsetepper, kluter og flannelbleier er kjøpt inn siste uken og ligger vasket (og strøket!!!:o ) i stellekommoden (for øvrig en av våre gamle kommoder som er "rustet opp" for anledningen - med et strøk maling og noen ekstra hyller på siden - til shampo, babyolje o.l.).

Har ellers vogge, sengetøy og vippestoler klar til de små håpefulle... Får soveskinn av svigerforeldrene mine. Og resten får vi ta etter hvert! :)

lotus, 33+5