PDA

Vis full versjon : Hei!

moren
15-11-2002, 20:21
Hei alle sammen!
En liten oppdatering fra moren om hvordan jeg har de i disse dager.
Humøret er sånn opp og ned er mye sint, innimellom så tenker jeg ja ja bedre lykke neste gang :(
Jeg fikk svar på hcg prøven min i dag den var på 13880 vet ikke hva de betyr men fant ikke noe tabell hær for den som er inne på sanrt mamma kom jeg ikke inn på:( så i mårra tror jeg æ skal dra til en god venn å ta meg et glass vin og prøve å kobble ut hva synes dere om d? Vet jo at alt håp egentlig er ute men man har jo altis et håp:???:

Mange klemmer fra moren som er glad dere er hær inne:findag:

Trudelutt
15-11-2002, 21:08
Hei Moren.

Jeg er ikke helt sikker på hva som er normalt HCG nivå, men jeg tror at det varierer så mye at man nesten må se på ditt nivå fra uke til uke for at det skal få noen betydning.

Jeg sitter også hjemme og er tom og rar... men det med vin hørtes godt ut. Nyt det du... !!!

Stor klem fra Trudelutt

Tidligere Bruker
15-11-2002, 21:23
Her kan du se nprmale HCG verdier. :)

HCG (http://www.snartmamma.com/sections.php?op=viewarticle&artid=1)

Lykke til. :klem:

:mervink:

Selini
16-11-2002, 00:00
Her krysses fremdeles fingre og tær for lille håp i magen din..

Synes det er så flott at du holder oss oppdatert..

Kos deg med et glass eller to i morgen du.. Det fortjener du..

Gyda
16-11-2002, 19:36
Vil bare gi deg flere :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: håper du fremdeles er ved godt mot, og at du kommer innom med oppdatering når du vet mer.

Ta vare på deg selv.

Amidama
16-11-2002, 21:43
Helt enig med de andre! Kos deg med et glass vin, det fortjener du :) Og jeg er veldig glad for at du forteller oss om hva som skjer :) Lykke til!!