Vis full versjon : Jeg Er Avhengig!
Teddy :)
19-08-2002, 10:39
Samboeren min erter meg - han påstår jeg er avhengig av SM!
Jeg benekter det ikke, så jeg er vel litt avhengig da....
Synes det er kjempekoselig å dele erfaringer og forskjellige problemstillinger med dere :klapp:
Det første jeg gjør når jeg kommer på jobb om dagen, er å logge meg på SM. Er kontinuerlig innom i løpet av hele dagen... :)
Koser meg masse og det er jo det viktigste, ikke sant magedamer...? :D
Samme her!
Er innom stort sett hver dag, og er logget på hele dagen/kvelden (men jeg sitter her ikke HELE tiden for det altså;) )
Er så masse man lurer på når man går gravid. Og det er så spennende å lese om hva andre lurer på, og ofte får man svar på ting man går å tenker på selv også:)
Jeg er nok litt avhengig jeg og....
Samboeren min sier at adsl er den smarteste investeringen vi noensinne har gjort:uff:
Jeg synes sidene her er kjempefine! Det er gøy å kunne utveksle erfaringer, historier og tid med andre her:klapp:
Eneste "problemet " jeg har med sidene her, er at venninnene mine sier jeg er så fjern når de ringer!:eek: Men det er jo fordi jeg sitter å ser på sidene her samtidig som jeg prater i telefonen... :)
Masse klemmer fra Hege T+1
Må nok også krype til korset og innrømme at "ja, jeg er en snartmammaholiker..."
På den annen side så synes jeg jo at det er mer fornuftig å sitte her foran dataskjermen og lære og utveksle erfaringer med andre magedamer enn å sitte foran TV'n da ;)
Så lenge jeg får gjort alt jeg skal gjøre og ikke forsømmer noen så synes jeg det er greit å bruke litt tid her inne. Det hjelper selvfølgelig at jeg kan skrive relativt raskt på tastaturet, for så aktiv som jeg er så hadde jeg vel ellers brukt hele dager på å svare på innlegg her inne ;)
Er glad jeg fant disse sidene og har kunnet være gravid med så mange flotte magedamer som det er her inne :)
klem til alle fra Mormona T-13
Jeg vet ikke hvordan det hadde vært å planlegge å bli gravid eller å være det uten disse sidene. Jeg har iallfall lært utrolig mye nyttig av å følge med på de ulike diskusjonene. Tenk å bare skulle forholde seg til lege/jordmor, de skulle nok fått slitt med mange spørsmål!
Klem fra I am 6+0
Må bare slenge meg på her.
Men jeg lærer jo så utrolig mye. Jeg tror jeg hadde vært mye mer urolig om ikke disse sidene fantes. Her kan en spørre om alt mulig, ofte det en ikke tør å spørre legen/Jm om også...
Min kjære var også en av de som jublet da vi koblet oss opp til UPC og med fast pris i mnd. 800 kr på en mnd var en litt drøy regning gitt....:blush:
Jeg er som regel oppkoblet hele dagen, men bare innom med jevne mellomrom.
Takk for at dere alle sammen finnes her, så vi kan utveklse svar, erfaringer, latter og tårer! :klapp:
30+2/28+6 UL
Tidl. bruker
19-08-2002, 16:14
.....
Lavendel
19-08-2002, 23:43
Nå kan jeg stå frem også :o :o
Jeg er Lavendel,og jeg er Snartmamma og Nybaktmammaholiker :o :blush: :klapp: :lol:
Spesielt avhengig av NM..Men er ikke så avhengig at jeg må være her hele tiden,eller foretrekker å være på SM/NM istedenfor å være med barna mine :kidoki: Så jeg er ikke helt hekta..Ennå..:lol:
Men jeg kan love dere en ting,når jeg får :baby: i magen igjen,da kommer jeg til å være mye her ;)
Setter veldig pris på disse sidene,også setter jeg pris på menneskene som er her inne :D (Spesielt d_lady`en min :D )
:klem: :klem: til alle snart mamma`er (Og snikleserene..:luring: )
Tidl. bruker
20-08-2002, 00:24
Jepp er viktig å følle med andre som venter.......:birth:
Malinmor
20-08-2002, 00:54
Jepp er avhengdig jeg også:D Det er jo så morro å følge med i andres graviditeter også lærer man hele tiden noe nytt;) Men jeg vet jo at man ikke får så mye tid etter at den lille er født;)
:findag:
jeg trives også kjempe godt inne på sidene.. får litt komentarer fra mannen da, men får rask beskjed om at han bruker penger på andre ting...( har bare isdn vi)
jeg har stor kost meg inne både på snartgravid og snartmamma..... gleder meg til jeg kan hoppe over på nybakt mamma... kjekt at vi alle skal over dit..
Du er nok hekta ja :9
Men du har ikke lagt inn SÅ mange meldinga da :)
Vil heller kalle deg en snikleser :lol.
Klem
Vimsen T-14
Maja-mor
20-08-2002, 15:18
Joda, jeg også har nå måttet innse det faktum at jeg faktisk er avhengig.... :blush:
-Har ikke vært så veldig aktiv etter at linken ble forandret, da jeg er et skikkelig "brødhaud" når det gjelder data :bonk:
Håper det ble noe av dette svaret nå da, det er nemlig første gangen jeg legger inn svar på denne måten...:klapp:
:findag:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.