PDA

Vis full versjon : Tips!!

Minnie
19-08-2002, 10:39
God morgen alle sammen!

Har lyst til å komme med et tips til dere som sliter med hovne føtter nå i varmen; Leg and Foot Reviver (future mother) fra Avent:) Den skal være kjølende og i tillegg redusere hovenhet i føtter og legger. Fåes på apoteket.

Jeg ble nesten desperat her i varmen da føttene mine er blitt to store hovne klumper som er ømme! Prøvde denne gelèn og den lindrer lenge! Skal ikke påstå at hevelsene ble mindre, men gelèn kombinert med å sitte med føttene høyt hevet gjør i hvertfall ikke saken noe verre!!

Mulig noen har prøvd det før; men hvis ikke; løp og kjøp:p

Minnie T-22

Mormona
19-08-2002, 11:48
Jeg takker deg hjerteligst for tipset og skal i alle fall på apoteket i dag for å kjøpe :klapp:

Har så vonde, ømme og hovne føtter mesteparten av døgnet at jeg er villig til å prøve det meste :)

Ha en flott dag

klem fra Mormona T-13

Wanja
19-08-2002, 12:17
Mornings:)
Høres ut som ett godt tips...som jeg kanskje burde prøve?!
Skal innom apoteket i dag for å kjøpe ammeinnlegg...så da så:)
Men tar det bort gangen..eller maurene i føttene(som det kjennes ut som) da?? Vet ikke om dere også har det,bortsett fra vonde verkene føtter da?!

Wanja35+1:findag:

Mormona
19-08-2002, 12:30
Wanja :)

De maurene i bena du snakker om er vel at du har urolige ben som lever litt sitt eget liv om dagen ;)

Jeg begynte å spise bananer som inneholder mye kalsium og har blitt myyyyye bedre av både dette og leggkramper. Prøv å spis bananer og se om ikke det kan "jage maurene vekk" ;)

Mormona T-13

Vimsen
19-08-2002, 15:07
Tuuuuusen takk for tipset :)

klem
Vimsen T-15

sol
20-08-2002, 02:21
Dette skal jeg jammen på apoteket og kjøpe i morgen. Føttene mine ser ut som to vannballonger :( og det er ikke noe særlig behagelig i denne varmen.

Klem fra sol