PDA

Vis full versjon : Mountain Buggy Urban Double

Cecilie
17-11-2004, 15:58
Er det noen som har denne vogna? Vi lurer på å bruke den som søskenvogn. Vi så den på Fru Lyng i sanvika. Noen som vet om andre forhandlere, f.eks i Hamar el.l... Det er 25 mil til Oslo..

Lurer på hvordan den er å trill på grusvei? Om hjullåsene holder, eller om de blir fort slitt.. Det er jo tiltalende med svingbare hjul og at den er under 80cm bred og kan leveres med bag...

Håper på svar fra en eller annen.. Har lett etter tvillingvogn i 20 uker nå... Heldigvis lenge til termin enda

:klemme: Cecilie

Happy
17-11-2004, 20:20
Vet ikke så mye om vogna, men jeg husker at jeg så på den da vi lette etter vogn også. Synes den ser bra ut :nikker:. Var mannen min som ikke likte designet :urk:

Du kan ikke ev få FruLyng til å sende vogna til deg da, om du bestemmer deg for den?

star
17-11-2004, 21:53
Er ganske sikker på at de ikke har den på Hamar, der er det bare en babyutstyrsbutikk.
Vogna i seg selv har jeg desverre ingen formening om.

Tidl. bruker
17-11-2004, 23:18
Tror ikke det er forhandlere utenom i storbyene...

Det er forresten to typer

Moutain terrain og urban jungle...... merket heter One tree hill...sånn i tilfelle du skal ringe litt rundt. Greit å vite hva du skal spørre etter :blunke:

Tidl. bruker
18-11-2004, 09:19
Hva er prisen på en sånn vogn da? Leter og leter jeg og. Har veldig lyst på den vogna som Happy (Mothercare Urban Detour) har, så jeg har bydd på noen forskjellige inne på Ebay men ikke fått noe napp enda.

Tidl. bruker
18-11-2004, 19:53
Urban jungle koster 8000kr...skal du ha en bag blir det 1800 i tillegg...

Martis
21-11-2004, 11:35
Jeg har bestilt denne vognen fra Danmark, sparer ca 1500 på en enkelvogn der. Syns den er utrolig lett og praktisk med det svingbare forhjulet. Og i motsetning til Happy's mann så syns sambo denne er utrolig tøff :fnis:

Internett siden er www.pif-paf-puf.dk (http://www.pif-paf-puf.dk)

Tidl. bruker
21-11-2004, 12:55
Jeg har bestilt denne vognen fra Danmark, sparer ca 1500 på en enkelvogn der. Syns den er utrolig lett og praktisk med det svingbare forhjulet. Og i motsetning til Happy's mann så syns sambo denne er utrolig tøff :fnis:

Internett siden er www.pif-paf-puf.dk (http://www.pif-paf-puf.dk)

Du sparer 1100kr..og det er før frakt etc. Lønner det seg da :undrer: