PDA

Vis full versjon : Får ikke av meg ringen...

Unregistered
16-11-2002, 13:55
Hjelp jeg har hovent opp i fingrene, og jeg får ikke av meg gifteringen... Hva skal jeg gjøre? Jeg vil helst ikke gå i en eller annen butikk å få de til å klippe den av????

HJELP!!!!

*Lolita*
16-11-2002, 14:01
Har du olje hjemme? all salgs olje hjelper mandel olje, oliven olje,

såpe hjelper også, glidekrem også hjelper! Uffa håper at du får av deg ringen, hvis ikke så må du klippet den av og det er jo trist....

vet ikke om butikken klipper av, men legevakten gjør det!

Lykke til

synnøve
16-11-2002, 14:19
Sniker meg inn hit fra NM, jeg :p
Dytt ringewn tilbake slik at den stenger minst mulig for blodgjennomstrømningen. Putt fineren i et glass med kaldt vann (kulde gjør slik at blodårene trekker seg sammen), smør på olje, såpe el lignende og AU dra til.... Vet ikke annet råd jeg :)

caprice
18-11-2002, 14:07
Heisann,

I forrige svangerskap var jeg litt for treig til å ta av meg ringene mine, noe som førte til at de tre jeg vanligvis bruker satt godt fast. Hadde ikke sjans på å få dem av. Jeg hovnet ikke så mye opp (Ødem 1) og jeg spurte legen om det var noen grunn til at jeg måtte ha av ringene - det gjorde jo ikke vondt.

Neida - ringene kunne jeg bare beholde på. Dersom det skulle komme til noen komplikasjoner ifb med fødsel kunne de evt klippe dem av på sykehuset, men det gikk så greit så. Den ene ringen fikk jeg faktisk ikke av før et år etter fødselen!

Den ene ringen var gifteringen - den ville jeg ikke klippe i (forståelig nok) De to andre var mange tusen kroners diamantringer som jeg hadde fått av min mann - og jeg ville helst unngå å klippe i dem også.