Vis full versjon : Sterkere orgasme?
Maiblomst
17-11-2004, 22:41
Opplever at orgasmene er mer intense og langvarige i min gravide tilstand. I går, da jeg og min kjære hadde en aldri så liten hyrdestund, hadde jeg en orgasme som varte i det "uendelige". Jeg nevnte dette for han etterpå, og joda - det hadde han merket, og sikkert naboene også. Jeg hylte visst litt høyt...:rødme: , ja.
Er det flere som har det sånn? Har aldri hatt så sterke orgasmer før, jeg.
Jepp!:nikker:
Jeg har så definitivt lagt merke til endringer i intensiteten!
:sengekos: med elsklingen min har bestandig vært fantastisk, men etter at jeg ble gravid har det gått langt utover alle skalaer... :blunke:
8.juni2005
22-11-2004, 23:25
:nikker: Jeg også! Det er jo helt herlig for tiden. :flau: Men blir vel litt rart etter fødselen når alt er normalt igjen.
Christinamor
06-12-2004, 13:05
Det er nesten så det er synd på gutta:fnis: , selv om de jo sikkert blir rååååimponert over hvor flinke/gode de er!:nikker:
Nei, sex'en nå er absolutt bedre enn før, det tar jo helt av! Stakkars naboer...:rødme:
Merker det jeg og, men var mere med nr 1. Da var sexlysten helt enorm også! Nå lider vi begge av underskudd på søvn og hvile...
Gulltopp
09-12-2004, 23:25
Det er nesten så det er synd på gutta:fnis: , selv om de jo sikkert blir rååååimponert over hvor flinke/gode de er!:nikker:
Nei, sex'en nå er absolutt bedre enn før, det tar jo helt av! Stakkars naboer...:rødme:
:nikker: :blush: :lol:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.