Vis full versjon : Flere som kan klemme ut råmelk fra brystene?
Jeg oppdaget igår, til min STORE forskrekkelse:eek: , at jeg kunne klemme ut blank, litt seig væske fra brystene. Jeg forsto jo at det hadde noe med svangerskapet å gjøre, og fikk til svar under "generell diskusjon" her inne, at det faktisk er RÅMELK:)
Jøye meg...trodde slikt kom mye senere jeg..Men det har vel noe med at jeg har 2 kanskje?
Du-Linda, du har jo også 2, kan du få ut melk?
Andre??
Cazandra
19-08-2002, 11:59
Så kjekt:D
Tenk du produserer mat til babyene dine:kidoki:
Jeg kan ikke klemme ut melk ennå, men ser om morgene at det er inntørket melk inni porene på brystvortene.
Kanskje jeg ligger så urolig at de blir stimulert:p
Også har det sikkert noe med at dette er svangerskap nummer 2!
Sist fikk jeg klemt ut råmelk i uke 24!
9+0
Jeg ammet Maria til hun var 18 mnd. Og ble gravid bare tre mnd etterpå. Har hatt litt melk hele tiden siden jeg sluttet og amme henne. I det siste har den blitt gulere = råmelk! Sist gang kom det vel etter ca 6-7 mnd, husker ikke helt. Men det tok uansett noen dager før melken kom i gang etter fødselen.
Eirunn:) Maria:stores: og lille nurket :baby:
Hei!!
Jeg er bare innom klubben deres og titter.
Jeg fikk væske i puppene ganske tidlig , men fikk beskjed fra jordmor: IKKE KLEM FOR Å FÅ DEN UT!!
Dette setter nemlig igang oxytocinproduksjon og kan føre til sammentrekninger i livmoren.
Jeg vet ikke om denne advarselen gjelder for alle, men jeg hadde blødninger og mye kynnere.
Likevel.... For ikke å ødelegge gleden helt: Det er utrolig kuult å se at hvordan kroppen fungerer:)
Dette var ikke ment som skremselspropaganda..
Klem fra Olli
Jeg har det som caz. Litt størknet av og til.
Blir bare flere og flere tegn på at jeg er gravid:klapp: Og nå er magen her litt og. Og formen bedre. Kunne jeg hatt det bedre:D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.