PDA

Vis full versjon : Trenger noen gode råd, går det galt igjen......

rasta
19-11-2004, 08:09
Hei alle kloke damer!!!!

Har de 2 siste dagen hatt brunlig utflod (litt klompete og slimete) ikke i store mengder men nok til at en blir usikker. Ingen blødninger ellers......

Har også kjent litt på livmortappen, noen dager har den virket litt "rar" på venstre side, åpningen på den er vel forann og ikke på siden????

Er det noen som har en forklaring på hva som skjer??? Går det galt??? Har en sønn og 2 SA bak meg for 2 år siden så jeg burde jo vite dette men en glemmer fort, pluss at sist fikk jeg blødninger når det gikk galt....

Håper på svar. Tror jeg er 6-7 uker på vei...

Vinterhåp
19-11-2004, 08:42
Dessverre umulig å si, det kan slå begge veier det her. Det kan være en uskyldig festeblødning eller det kan være en påbegynnende SA.

I uke 6-7 skulle det være fullt mulig å se om det er liv laga på UL. Ville tatt en tidlig UL jeg så vet du hva som skjer!

Krysser fingrene for deg!:lykketil:

Tidl. bruker
19-11-2004, 10:30
:klemme:
Huff,jeg må ærlig talt si at grunnet dine beskrivelser så hørtes det dessverre ikke så positivt ut,meeeeen jeg trodde at jeg hadde abortert da jeg på ul fikk se to levende fostre! Så alt er mulig. :nikker:
Ønsker deg all hell og lykke,og at du kommer inn med et positivt innlegg om at at alt er bra :lykketil:

rasta
22-11-2004, 08:06
Hei alle sammen!!

Etter å ha lest både positivt og negativ om utfloden tok jeg fredag kontakt med legen..... de er jo alltid veldig "positiv" - dra hjem å slapp av noen dager så går det nok over..... ja ja det ble jeg veldig beroliget over. MEN siden jeg ikke hadde den minste ide om hvor langt jeg var kommet fikk jeg "kranglet" meg til en UL, YES!!!! Rett inn på sykehuset, øynene var fulle av tårer og tankene så absolutt ikke på rett plass - tror nok jeg var en farlig belist.....
Måtte vente 1 time før jeg kom inn, uutholdelig...... Nok om det..... Enda på visa var at jeg fikk se en bankende prikk som hadde rukket å bli 8 uker gammel!!!!!!!!!
Utfloden er der fortsatt men de mente det ikke skulle være noen fare...

Det jeg vil si er vel at vi ikke alltid må tenke negativt hver gang det er noe rosa eller brunt på dopapiret.... Vi er vel kanskje litt flinke her inn til å gjøre hverandre bekymret.......

Jeg krysser i allefall mine fingre for at det bankende hjerte var et godt tegn.....

Hampus
22-11-2004, 11:51
Så fint at du fikk komme inn til en UL, rasta! Og enda bedre å høre at du fikk sett et litet bankende hjerte. :nikker:

nadine26
22-11-2004, 13:04
Så bra at du var på UL og så at det var liv.Det skal ikke mye til før vi begynner å bli urolige tror jeg og hva er bedre enn å få vite at alt er som det skal?

Tidl. bruker
22-11-2004, 20:40
Så flott at du har vært på ul og sett et levende foster med bankende hjerte :nikker: Jeg er kjempeglad på dine vegne :nikker:
Dersom du har sett et bankende hjerte når fosteret er 8 uker,er det 95% sjanse for at alt går bra videre,og det er jo gode tall :nikker:
Jeg beklager dersom du syntes mitt forrige innlegg var litt negativt-jeg mente bare det kunne gå begge veier(har erfaring som tilsier begge deler,ser du),lg se nå,nå ser jo alt bra ut :nikker:
Håper du får et flott svangerskap videre!

rasta
23-11-2004, 08:21
Ma Larkin, nei jeg ble så absolutt ikke "irritert" på innlegget ditt, det var ditt som fikk meg til å ta kontakt med legen. jeg tenkte mer generelt på det som skrives her inne.....

Takk for gode råd!

Tidl. bruker
23-11-2004, 09:11
Ma Larkin, nei jeg ble så absolutt ikke "irritert" på innlegget ditt, det var ditt som fikk meg til å ta kontakt med legen. jeg tenkte mer generelt på det som skrives her inne.....

Takk for gode råd!
Forstår det.Ha en fin-fin dag :nikker: :klemme:

eureka
23-11-2004, 16:45
Hei alle kloke damer!!!!

Har de 2 siste dagen hatt brunlig utflod (litt klompete og slimete) ikke i store mengder men nok til at en blir usikker. Ingen blødninger ellers......

Har også kjent litt på livmortappen, noen dager har den virket litt "rar" på venstre side, åpningen på den er vel forann og ikke på siden????

Er det noen som har en forklaring på hva som skjer??? Går det galt??? Har en sønn og 2 SA bak meg for 2 år siden så jeg burde jo vite dette men en glemmer fort, pluss at sist fikk jeg blødninger når det gikk galt....

Håper på svar. Tror jeg er 6-7 uker på vei...hei
jeg hadde brunlig utflod i uke 5 og 7, fikk beskjed av legen om å ta det med ro, og ingen sex, på UL i uke 8 var alt OK. er nå 9+4 og venter :baby: :baby:
:lykketil: eureka