PDA

Vis full versjon : Hei folkens !!

Hang
19-08-2002, 12:29
Hyggelig å se så mange i april klubben. Jeg har nettopp testet to rød og to blå i helgen. Har beregnet at termin blir omtrent 27 april.

Jeg har et spørsmål med en gang jeg. Om å regne uker å dager osv. Jeg hadde første dag i siste mend 14 juli, men jeg har ganske lange sykluser, og el var ikke før 4 august. Er det fremdeles riktig av meg å regne ukene fra 14 juli. Sånn at jeg nå er 5+1 ?? Eller bør jeg justere det med en uke sånn at det blir normal-syklus ??

Vanskelig å forklare men jeg håper dere skjønner.

:baby:

Beate
19-08-2002, 18:14
Hei Hang!

Gratulerer med:baby: i magen!

Jeg VET 100% sikkert når jeg hadde eggløsning, to dager senere enn det termin-kalkulatoren regner etter (dag 16 og IKKE dag 14)
Jeg har justert min termin slik at det stemmer med at siste mens= 14 dager før eggløsninga. Og etter å ha vært på mange ultralyder, stemmer dette helt på prikken med størrelsen på babyene mine.

Så hvis du er SIKKER på at du hadde sen el, ville jeg justert ukeantallet:)

Lykke til videre da!

Snikleser fra Mars-klubben her..

Gaupa
19-08-2002, 23:32
Gratulerer med både 2 rød og 2 blå :D!

Velkommen til SM og hit til aprilklubben. Jeg hadde nok også justert ukeantallet hvis jeg var helt sikker på når jeg hadde eggløsning :)

Hang
20-08-2002, 11:41
Jeg tenkte nok også å justere uketallet, men da blir det bare 4+2 i steden for 5+2. Høres liksom bedre ut med 5+2, lurer meg selv litt.... ;)

Har dere vært på kontroll ennå ??
Jeg skal ringe legen i dag tenkte jeg, det tar uansett et par uker før jeg får time.

Hampus
20-08-2002, 15:28
Gratulerer med to blå! :baby:

Har ikke vært til kontroll enda, men tenkte bestille time denne uken her! :D

:findag:

5+3