PDA

Vis full versjon : Fortelle min mamma og pappa nyheten

Cirkeline
19-08-2002, 12:37
Hurra! Nå har vi bestemt oss for at min mamma og pappa skal få vite nyheten rett etter 17. september (mammas bursdag... og kontroll hos jordmor). Dessverre bor vi ikke i samme by så jeg kommer meg ikke hjem til hennes bursdag.

Det jeg tenkte var at jeg skulle sende pakke til mamma (si at jeg sender en forsinket bursdagsgave) og i den skal det være en strikkeoppskrift og garn og spørre om det er ferdig til 30.mars.

Men til pappa. Jeg vil gjøre noe av det samme (kanskje ikke sende strikkeoppskrift da:p ) men en leke eller et eller annet han må bygge som "må" være klart eller forberedt til termindagen. Dersom det var en leke kunne jeg skrive noe sånt som at du må være forberedt med dette til 30.mars.... eller no sånt.

Er det noen gode forslag til morfar-gave som ligger i denne sjangeren?

Vet at det er litt tidlig å spørre, men jeg gleder meg sånn - blir helt skjelven med tanken :)

Klem fra cirkeline (8+1)

Teddy :)
19-08-2002, 12:46
Jeg skjønner hvordan du har det.. :)

Selv gjorde jeg det sånn at jeg skrev på en liten lapp til hver av dem: 15. desember skal du bli mormor/morfar..
De måtte lese lappene likt, og de ble selvfølgelig veldig nysgjerrige. Og ikke minst glade når de leste hva som stod der :)

Synes forslaget ditt var bra, jeg.. :)

Klem Teddy 23+2

Cazandra
19-08-2002, 12:54
Flott idè :klapp:

Når jeg skulle si det til mamma så spurte jeg om hun skulle noe rundt den 25.Mars. Nei sier hun hva da? Så da spurte jeg om hun kunne sitte barnevakt da! :p
Ååååå ska du ha igjen?? :D
Hun trodde meg ikke:p Måtte vise henne testen jeg;)

Men pappa vet det ikke ennå, vet ikke hvordan jeg skal få sagt det!:p

LYKKE TIL Cirkeline:kidoki:

9+0

Beate
19-08-2002, 16:02
Lykke til med å fortelle det!
Skal se at de blir overlykkelige:)