PDA

Vis full versjon : Jeg er så redd.....

Mossa
17-11-2002, 10:52
I går kveld oppdaget jeg litt rosa blod på papiret etter at jeg hadde vært på do. Panikken er der for fullt igjen, kan det virkelig gå galt for 3. gang? Har vært på jobb i natt og det har kommet noen dråper med rosa i bindet + litt brunt utflod i løpet av natta. Sitter helt i ro på jobb, ikke nå tunge løft - så jeg valgte å dra på jobb - men for ei natt det har vært. Har virkelig fått tid til å tenke det aller værste i natt.....

Jeg er så utrolig redd! Har liksom bare en erfaring med blødninger i svangerskapet......og det er at det ender galt. Vet jo at det er mange som har blødninger uten at noe er galt, men jeg har vanskelig for å tro at dette skal gå bra. Har ikke hatt sex siden jeg oppdaget de to blå, så det kan ikke være det som er årsaken til blødningen.

Det gikk liksom så bra med meg nå, klarte å leve med den angsten jeg hadde.......men nå vet jeg at det vil bli tøft å være meg.

Det føles så urettferdig!

Skal legge meg nå, tror hodet trenger å få koble ut i noen timer!

Monstra
17-11-2002, 12:00
Huff, Mossa :( Jeg XXX fingrene for at alt går bra - at det bare var helt "vanlige" blødninger XXX :stakar: :stakar:

Tidligere Bruker
17-11-2002, 12:40
:stakar: Jeg vet hvordan du har det. :(
Jeg hadde litt brun utflod i går formiddag.
Ingenting etter det, men jeg er så nervøs.... Trsøtermeg med at vi kan prøve igjen, men det er trist å miste uansett.... :(

Håper dette er helt uskyldig, og at spiren din klamrer seg fast til juli. :klem:

MissesX
17-11-2002, 13:37
Ville bare sende deg en hel :stakar: :stakar: :stakar: fra meg, og håpe at dett går bra!

Lykke til :)

Loppa
17-11-2002, 14:34
Mossa-jenta..........:stakar:

Jeg tenkte akkurat på deg og gikk derfor inn her for å kikke litt. Det var ikke akkurat dette jeg ville lese da.....:trist!:

Skjønner godt at du er redd og trist. Kanskje du skulle fått henvisning til UL ???
Jeg var på UL i uke 7 og uke 10, tror ikke jeg hadde klart å leve med angsten ellers.

Krysser fingrene hardt for deg. Husk å holde meg oppdatert.

:stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:

Masse knusekoser fra Loppa.

Selini
17-11-2002, 14:35
Kjære Mossa

Jeg opplevde det samme som deg i går og det gikk så innpå meg.. Bare gråt og gråt, for med CR hadde jeg ingen blødninger i det hele tatt.. Men dette var jo ikke så me blod ikke sant, hverken hos meg eller deg, så jeg krysser fingrene og håper på det beste..

:stakar: Vi skal nok bli mamma'r begge to skal du se.. ;)

Voyager
17-11-2002, 16:30
Kjære lille venn...

Hvis du er usikker, be om å få UL på sykehuset. Bedre det å få full visshet (du ser sikkert en liten bønne med bankende hjerte), da kan du slappe av igjen. Ikke moro det der, å gå sånn og lure.

Du får sikkert komme inn med en gang.

Tenker på deg.

Albertine

Mossa
17-11-2002, 17:46
Tror nok ikke jeg vil bli noe roligere av ul, men det blir vel en tur på sykehuset i morra. Var flere ganger til ul sist gang og fikk da se det bankende lille hjertet.......men hva hjelper det når det likevel gikk galt i uke 13.

Nei, jeg må nok bare leve med angsten i ukene framover!

Vil uansett bli sykemeldt framover nå, det er liksom det eneste en kan gjøre - i håp om at den lille skal få bo inne i magen min i mange måneder.....

Takk for mange svar, det gjør godt i en tid hvor ingen rundt meg vet hvordan jeg egentlig har det......

Dahlia
17-11-2002, 18:07
Kjære Mossa....

Sender deg mange :stakar: :stakar: :stakar: :stakar: og tenker masse på deg..

Gyda
17-11-2002, 22:59
Mange klemmer til deg! :stakar: :stakar: :stakar: :stakar:
Håper det ikke er farlig, og at du blir her i mange mnd sammen med oss.

Tenker på deg.