Vis full versjon : Jeg blir ikke så veldig aktiv en liten periode.
Tidligere Bruker
17-11-2002, 12:44
For meg så går det veldig inn på meg, når noen mister. :( Eller blør.
Jeg hadde litt brun utflod selv i går, og ble selvsagt redd, men det har ikke kommet mere siden.
Jeg forblir inne på NM til jeg er sikker på at dette går bra, og titter heller innom av og til.
Lykke til alle sammen. Er ikke sikkert jeg klarer å holde meg vekk, men jeg må prøve....
:mervink:
*Lolita*
17-11-2002, 13:38
Hei Bente
Jeg forstår deg så godt!
Jeg har også bestemt meg for å ikke være så mye her, blir så redd og lei meg når så mange som blør!
Håper at alle oss føder nydelige julibabyer!
Kommer nok til å komme tilbake senere! Men trenger en lang pause her fra :)
Klem fra Oss :)
Forstår dere kjempegodt!! :(
Vi skal klare dette alle sammen, og være her i mange måneder til.. Så å holde seg unna en måned er sikkert lurt til alt er mer stabilt..
Jeg håper det ikke gjør noe for dere andre her inne at jeg holder meg her, med gode eller dårlige nyheter, for jeg trenger virkelig støtten fra dere for å forstå hva som sjer med kroppen min.. :(
Vi sees snart igjen jenter.. For vi SKAL bli Juli mamma'r vi!!;)
Ta vare på deg selv i denne tiden, Bente, og kom tilbake til oss når du føler deg tryggere.
Vi tenker på deg.
Albertine
Hei Bente
Jeg skjønner deg også. Da jeg mistet første gang for 2 år siden var hadde det vært mange SA-er i termingruppen min. Jeg husker at jeg ble veldig skremt av å lese disse. Nå vet jeg at det egentlig ikke er noe sammenheng, men merker at i disse dagene er jeg noe selektiv i hva jeg leser.
Ha det fint på NM, og vi sees forhåpentligvis her inne snart igjen.
Jeg håper bare at det ikke er flere som faller fra, jeg. Nå har det vært noen tøffe dager, og jeg tenker stort sett bare på hvordan det går med de som opplever blødninger. Og så tenker jeg at siden jeg ikke har sett noe til blødninger så kan jo faren for MA være tilstede.... Huff.... Men i morgen er det tre uker til ul for oss, så jeg håper vi får se liv da.
Krysser alt for oss, og så tenker jeg at symptomene varierer veldig, men borte er de ikke. Da bør det vel være enda en ting som tilsier at alt er i orden?
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.