Vis full versjon : moren har begynt å få brun utflod
:sint: Hei! Har væert borte noen dager da jeg har vært på helge besøk. Nå skjer de igjen jeg har begynt å få brun utflod og alle symtomene er borte:( Skal nå ringe sykehuset for en ultralyd men jeg har jo erfaring me dette de er jo 3 MA jeg får nå.
Jeg skriver mere når jeg har vært i ultralyd.: Klem fra moren som er veldig lei seg:leiseg:
Jeg hadde brunt utflod i går, men det har gitt seg nå!!!
Jeg har blitt fortalt at dette er svært vanlig og at jeg ikke skulle bekymre meg!!!
Håper inderlig at det går over hos deg også og at du får fortsette svangerskapet!!!!!!!:stakar:
Lykke til! Skal tenke på deg!!!!!
:stakar: :stakar: :stakar:
Håper det går bra med deg likevel, Moren, det kan jo være bare vanlige småblødninger...
Krysser fingre for deg.
Klem fra I am
Hei! Jeg skal i Ultralyg i dag eller i mårra har fått time på sykehuset i mårra men skal prøve å komme meg inn på privat klinik i dag. HVordan var dineutflod? min er som gamel mens:(
Jeg har å stikkin i korsryggen. Skriver mere når jeg har vært i ultralyd. Dere får ha en triveli Mandag:findag:
Jeg hadde brunt utflod i flere dager og litt blod også, men det var ingenting galt alikevel. Det var uansett godt å få kommme ned til ekstra ul med en gang jeg oppdaget dette, slik at jeg ble beroliget.
Det går nok bra!:stakar:
Tidl. bruker
19-08-2002, 22:45
Det er sikkert ikke noe farlig men godt å få det sjekket. Så lenge en ikke går med magesmerterog feber, er det mindre sjanse for spontan abort.
Jeg sliter med blødniger i svangerskapet, ikke sikkert det er det. :(
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.