PDA

Vis full versjon : Scrapbooking?

Penny
22-11-2004, 17:48
Jeg har veldig lyst å prøve meg på scrapbooking,men hvor skal jeg begynne?Får jeg kjøpt alt jeg trenger i en bokhandel eller en hobbybutikk? Noen som har tips??

LadyBee
22-11-2004, 17:54
Foreslår at du begynner med et tema og et album, og så utforsker bokhandler, hobbyforretninger og nettsteder (inkludert hobbysidene til sm) for tips og materialer.

Det eneste du trenger er jo penn, papir og det du har lyst til å ta vare på av minner, bilder og for eksempel tørkede blomster!

Lykke til!

Penny
22-11-2004, 18:04
Tusen takk!! Har ikke oppdaget hobby-sidene her,men nå var jeg innom,og der var mye interessant!!

*Magica*
22-11-2004, 18:14
Surf innom scrapping.no for tips! Forumet der er supert. :) *dagens reklame*

janne4
22-11-2004, 18:25
Surf innom scrapping.no for tips! Forumet der er supert. :) *dagens reklame*
Må bare signere denne, jeg er aktiv medlem der og det er så mange gode tips og lekre sider som legges ut der.

Mammasin
23-11-2004, 12:36
Jeg har drevet med scrapbooking i nesten et år nå og stortrives med hobbyen min :nikker:

Jeg er også medlem på det nevnte forum, men vil gjerne trekke frem et annet forum som i mine øyne er enda mer oversiktelig og ikke minst enda koseligere:
papirgleder.no

Papirgleder har nettbutikk også der man kan få kjøpt stort sett det man skulle måtte ønske for å drive med scrapbooking. En hobby som kan gjøres så enkel man vil egentlig :nikker:
Øverst oppe i hjørnet på forsiden til Papirgleder, er det en knapp der det står FORUM. Ta en titt inn der, se på galleriet der inne og få massevis av inspirasjon til scrapbookingen din!

...og du, bare spør hvis det er noe mer du lurer på!

metteha
23-11-2004, 14:01
Linker deg inn på denne her jeg....¨

http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=102357