Vis full versjon : En god ide
Hei og god morgen !
Fikk et tips fra søsteren min. :klapp:
Kjøp en ny, god, velduftende såpe / krem til bruk etter fødselen og på sykehuset.
Denne lukten vil da kanskje for alltid minne deg om da lille nurket ble født!
Jeg vil tro at med tiden vil det vonde blekne og bare gode minner og følelser vil bli husket.
Da kan vi kanskje bringe frem disse gode minnene ved å lukte på den såpen eller kremen. ( :gladtrist: )
Om det virker eller er en flott ide?? Vet ikke..
Jeg har uansett kjøpt inn en duft jeg ikke kjenner fra før og vil prøve dette.
Ellers får dere : :findag:
:vink: fra Stini & Store Håp:baby: (i-14)
Syns det virket som en kjempe god ide :)
Vet jo at en spesiell sang eller lukt kan minne om f.eks en spesiell periode eller person så det er jo kanskje verdt et forsøk :)
:klapp:
:findag:
Det var faktisk en god ide, Stini :klapp: :klapp:
Kanskje jeg skal finne en deilig bodylotion og ha med den på sykehuset. Da blir det også den duften babyen forbinder med mammaen sin fremover :)
Husker fra jeg var liten at mamma brukte en krem som het Fenjal....den var i en grønn liten flaske og den lukten har jeg alltid forbundet med henne....egentlig så lukter den vel ikke så veldig godt, men for meg gir den alltid en god følelse fordi den sier mamma :)
takk for tipset
klem fra Mormona T-13
Det var en god ide, og at det virker tror jeg faktisk.
Jeg har en Dove Creme shower som jeg har i toalettmappa. Den har jeg kun brukt når jeg har vært i syden, og hver gang jeg lukter den drømmer jeg meg tilbake til når jeg sto i dusjen der nede. (Her hjemme går det i Lano...)
Fikk skikkelig deja-vu følelse fra ferien(e) i fjor når vi dro ned i mai...
Klem fra Robyn, T-29
Dette syns jeg hørtes ut som en god ide, og som jeg tror jeg skal prøve. Har lenge hatt lyst til å "skifte" duft, så nå må jeg ut og finne en som kan minne meg om "frøets" første dager...
Klem fra sol :)
MetalMamma
20-08-2002, 03:13
Hiver meg rundt og skriver opp huskeliste:
"Imorgen: til byen og snuse på nye dufter!" :okidoki:
MetalMamma & Første-Knøtt:baby: , 35+3
Det var en kjempelur ide, for en kan jo forbinde lukter
med spesielle ting:klapp: :klapp:
Så da er det jo bare å løpe til butikken å kjøpe seg en ny og god lukt:D
Takk for tipset
klemmer fra joker T-21
:klem: :klem: :klem:
Hei Stini:)
Det har du rett i:) Jeg kjøpte Dove Dusjsåpe som jeg skulle bruke på sykehuset og den lukter kjempegodt.
Jeg forbinder den lukta med barseltiden og det var ei utrolig fin tid.
Ser for meg hvor lita og ny Elina var - og ikke minst sååå nyfødt:hjerter:
Jeg elsker den lukta ennå jeg - og kommer alltid til å gjøre det:D
Hvordan går det med deg forressten? Ikke mange dagene igjen nå.....*gleder meg*
:klem:
Tuneland
21-08-2002, 01:46
Så smart da, dette må jeg huske på!:klapp:
Ha en god dag, Stini!:)
Klem, Tuneland 35+0
Hei Stini:)
God ide:klapp: :klapp:
Men er det noen som har forslag på gode lukter da??
Bruker bare Lano til vanlig...
Wanja35+3:findag:
Jeg har lagt med meg Natusan Shower Gel som jeg alltid bruker. Tenkte at siden jeg alltid bruker den, så vil kanskje også baby alltid forbinde denne lukten med meg:)
Miro:)
Jeg bruker en fin parfyme fra Davidoff som heter Cool Water Women. Det er en lett og mild parfyme som bare antydes når du har den på. Jeg har brukt den noen år nå og har lyst å følge dette tipset om å bytte. Har vært på parfymeri ( i går) men finner ikke en lukt som er like lett og mild som den. Jeg har nå enda noen uker igjen til termin, så kanskje jeg finner en likevel....
Klem fra sol :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.