Vis full versjon : Skal dere over til NM?
Unregistered
17-11-2002, 18:09
Hei.
Skal dere over til NM (NybaktMamma) etter dere har født?
Har hvert en del der og smugkikket, og sett om det fantes nybaktmamma råd, men de fleste som er der inne har jo barn på 1 - 2 - 3 år.
Det virker som de som kommer over fra SM ikke slipper "inn i varmen" der. De skriver et par innlegg, på ny på NM, og kanskje et par i barselsgruppen, så forsvinner de.
Det burde kanskje hvert laget et annet mammaforum - for de med barn fra 1 - 18 år. (jeg vet at det finnes, endeligmamma, mittbarn, men de fleste vil holde seg til SIlje og Oves forum)
Jeg vet ikke om jeg orker gå over til NM?
Hva med dere?
Jeg er inne på NM og kommer til å bli der også etter jeg har født.
Forumet er hva man gjør det til. Tar man med seg en varm terminklubb, har man varmen med seg når man kommer!
Det er umulig å kjenne mange hundre damer - man får konsentrere seg om det man er interessert i og har tid til å sette seg inn i. Jeg vet at mange nybakte fokuserer på SIN terminklubb og lar resten seile sin sjø - kanskje det er derfor det ser ut som om de "gamle" eier stedet.
Jeg er av motsatt mening. Jeg har barn på 1 1/2 år og føler at det er de "nye" som etterhvert har overtatt plassen og kjenner hverandre best. Tror det er øyet som ser, og som sagt hva man gjør det til.
Håper du blir med over, og gjør stedet til ditt!
cormatic
17-11-2002, 19:41
Jeg kommer til å gå over på NM etterpå...Så får vi se om jeg blir værende der....
:baby: 16+0 i dag:klapp:
Tidligere bruker
17-11-2002, 20:21
Jeg har vært på NM siden det åpnet for snart 1 år siden. Jeg har en gutt på 19 mnd og det har bare blitt til at jeg har blitt der.
Jeg har 4 barn utenfor magen, og vil gjerne være der og bidra med mine erfaringer og tips om noen skulle trenge mine svar.
Kommer til å fortsette å være der når babyen i magen kommer ut. Og jeg er litt enig med Ramgad her, syns det er mange nye som også kommer inn i varmen som du kaller det.
Håper du kommer over, og vil trives!
:klem:
DL 15+2
Jeg har vært skikkelig NM vaner siden CR ble født, men nå er jeg glad for å kunne hoppe over hit.. Ikke fordi jeg ikke trives, nei langt i fra, men fordi jeg føler at de spørsmålene jeg hadde har blitt besvart og de nye boltrer seg så flott der inne, mens vi gamle har trukket oss litt mer tilbake.. ;)
Er der innimellom av samme grunn som D_lady for å kunne bidra med erfaringene mine hvis noen skulle trenge de, og høre hvordan det stpr til med 2001 babyene..
Det kan nok virke litt overveldene å komme inn dit når det er så mange etablerte der inne, men tenkt på at de hadde det på samme måte som deg når de kom og vi herjet som verst.. De fleste finner seg nok førast til rette i barselgruppen og så beveger de seg utover i koridorene..
Det blir jo det samme som når ny gravide kommer inn hit det.. Med Novemberdamer som har full kontroll (forøvrig synes jeg det er sååå gøy å titte inn til Novemberdamene nå som de går og tripper.. Flotte damer det der..) Man trenger litt tid for å finne seg til rette, men det er absolutt verdt det!!! Både SM og NM og SG er nyttefulle og koselige hverdags gleder!!! :D
Jeg begynner jo også å bli en "traver" inne på NM og kommer garantert til å oppholde meg der når Knøttet kommer ut av magen. Nå synes jeg at Martin har blitt så stor og jeg er ikke så aktiv der inne lenger... Prøver bare å svare så godt jeg kan når jeg føler at jeg kan ha noe å bidra med.
Alle er like velkomne der inne, men det blir til det man selv gjør det til!
Jeg kommer hvertfall til å flytte over på NM når fødselen er overstått...
Er jo ikke sikkert jeg klarer å være like aktiv.....men jeg tror uansett miljøet hvertfall i novemberklubben som jeg har tilhørt hele tiden her...håper jeg kan fortsette med det... ;)
kommer til å fortsette der inne også....
Som sagt ovenfor....det blir hva man gjør det til! :D
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.