Vis full versjon : Så har vi kjøpt vogn...
Tiddelibom
19-08-2002, 13:26
Lørdag hadde vi skikkelig "vi skal bli foreldre"-runde: var rundt til flere bilforhandlere for å titte på bil, og tok i tillegg en tur og handlet barnevogn, lekegrind + div. småtteri - penga flyr! Så nå er stua enda fullere enn før, og en ny vogn som lukter veldig ny! (greit å han handlet det nå, så kan litt av lukta forsvinne?! det regner jeg med at skjer...)
Min store overraskelse var at min kjære samboer plutselig hadde masse meninger og ville bestemme farge på vognen. (Men handlenett og stelleveske - nei, det skulle han IKKE bruke, altså!! - vi får vel se, da)
- og jammen er det ikke varmt i dag også..... Måtte det gi seg snart!
:findag:
klem, Tiddelibom 30+4
Når pappaen også engasjerer seg litt?
Men hadde ikke du egentlig ganske så "frie tøyler2 når det kom til vogn?? Det var vel ok bare understellet var svart var det ikke sånn? (mener å huske art du snakket om det på sm treffet:))
Hva slags vogn endte du /dere opp med da?
Farger osv? (ja, jeg er en nysgjerrigper...)
Ble det noen ny bil da?
Eller fant dere noen som passet dere?
:findag:
Tiddelibom
19-08-2002, 13:53
Hehe joda, det er morsomt med engasjement! Det ble en Hartan racer xl - med sort understell
Den er "kamelfarget" oppå - dvs. en slags sandfarge og grå. Ser fin ut!
Bil: skal ha stasjonsvogn så hunden får plass - det blir kanskje en Toyota Avensis - tror vi. Men vi må vel se litt mer. Selvfølgelig skulle samboeren min gjerne hatt en sprek liten cabriolet, men han har vel skjønt at det ikke er så veldig hensiktsmessig;)
Nå kommer A4-livet krypende inn over ham - (og meg) - rekkehus, bikkje, baby, stasjonsvogn.
Og: jeg synes bare det er fint, jeg!!
klem
Tiddlibom
Stinemor
19-08-2002, 14:20
Hehe, det er jo bra at de engasjerer seg litt da... :D
Selv kjøpte vi vogna for en stund siden, en Hartan topline tror jeg det var. Skikkelg tøff og praktisk, og ikke så enormt dyr.
Og denne uka fikk vi også STASJONSvogna i hus... :klapp:
Som dere skal vi ha plass til både barnevogn og bikkje, så da sa det seg selv. Vi endte opp med en BMW vi da, gubben ville ikka ha noen "konebil", men en som hadde litt hestekrefter...:uff: SUKK!
Nytt hus har vi også, så vi begynner å bli ganske så "A4" vi også nå...hehe.
Ellers er jeg lei av å være gravid. Jeg måtte løpe opp for å kaste opp i natt, og sitter her fremdeles uggen som få. Den fæle kvalmen har tiltatt igjen den siste tiden. ÆSJ! Dessuten begynner det å bli dårlig plass i magen min, og jeg savner å være litt mer mobil...
Lykke til med bilkjøpet!
Klem fra Stinemor
Må bare slenge meg på med å si at det er en flott vogn dere har kjøpt.
Kan ha noe med at vi har samme vogna, bare i svart med brune/grå/hvit ruter på. Og grått/sølv understell.
Vi så på den med svart understell vi også, men hu mor ville ha den andre da :blush:
Litt koselig med en vogn som ikke alle har, ikke sant?
Må bare si at jeg hadde besøk av ei veninne med en 6 mnd gammel STOR gutt. Og han fikk fint plass i bagen. Så bagen er stor nok!
30+2/28+6 UL
Malinmor
20-08-2002, 01:14
Grattis med ny vogn:D Kan tenke meg du er borte og smugtriller på den innimellom når ingen kan se deg;) (det gjorde iallefall jeg ifjor når vi akkurat hadde kjøpt ny vogn til Sebastian):D Kunne nesten ikke vente med å trile han i den nye vogna:)
Kos deg vidre med innkjøpene:stakar:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.