PDA

Vis full versjon : Bekkenløsning?

MokkMokk
17-11-2002, 18:51
Hei.

Idag har jeg holdt på i timesvis med rengjøring, da vi har vasket ut av gamlehuset vi flyttet fra for en stund siden. Jeg har de siste 2-3 dagene hatt litt småverk fra området der halebeinet er, og dette ble kraftig forverret underveis mens jeg vasket. Og etterpå, etter å ha hvilt litt, føltes det veldig stivt og ømt "bak der", ganske langt ned mot baken, fra midten og helt ut mot hoftene. Det verker om jeg bøyer meg fremover.

Spørsmålet mitt er om dette kan være tegn på begynnende bekkenløsning? :???:
Smertene sitter definitivt ikke i ryggen, det sitter liksom enda lavere ned.
Det er også litt vondt i hofteregionene når jeg vrir meg til siden, etc. Og det er litt vondt når jeg sitter akkurat nå.
Eller kommer det bare av at jeg har jobbet litt for hardt idag?
(Men hva er da dette ubehaget jeg har hatt fra halebeinet de siste dagene?)

Hva er vanlige symptomer på bekkenløsn.? Kan noen som har/ har hatt det, være snille og beskrive kanskje?
Håper noen kan svare, er litt bekymret nå.. :(

Klem fra
verene 10+5

Tidligere bruker
17-11-2002, 19:13
Her står endel om bekkenløsning:

bekkenløsning (http://home.no.net/gjgb/bekkenlos.html)

DL 15+2

Savanna
18-11-2002, 22:55
Det var omtrent slik jeg merket det i begynnelsen av min bekkenløsning...
Dersom jeg vasket gulv, støvsugde eller gjorde bevegelser der vridde endel på meg og sto litt bøyd og slikt fikk jeg uhorvelig vondt i korsryggen og bekkenet og hofter og slikt....
Men det ble bedre etter endel hvile og gikk stort sett greit i ettertid når jeg bare passet på å ikke støvsuge hele leiligheten av gangen f.eks....
Kjøpte mopp istedenfor å bruke langkost og skurefille og det lettet veldig.... du aner ikke før du faktisk har prøvd....

Ellers jeg begynte å merke bekkenløsning mer og mer mot slutten nå, men kom aldri så langt at det ble skikkelig ille, slik som mange andre får det... For plutselig fant junior ut at han skulle finne sin plass i bekkenet og det har hjulpet veldig... selv om jeg fortsatt kjenner endel på innersiden av lårene....

cormatic
18-11-2002, 23:37
Tusen takk for linken DL! Var nesten helt grønn på området fra før, og vil helst finne ut mest mulig!

:baby: 16+1 i dag:klapp: