Vis full versjon : Spørsmål til dere med bekkenløsning
Dere med bekkenløsning.
Når startet plagene?
Spør fordi jeg har vært sterkt plaget i to svangerskap, og nå begynner det igjen erjeg redd for. Og jeg er bare 5+2. Er det mulig å få vondt så tidlig?
Dere med bekkenløsning.
Når startet plagene?
Spør fordi jeg har vært sterkt plaget i to svangerskap, og nå begynner det igjen erjeg redd for. Og jeg er bare 5+2. Er det mulig å få vondt så tidlig?
Ja, det er mulig å få det så tidlig. Har noen venninner som merker på bekkenet at de er gravide og derfor tar en test. Det er ikke vanlig, men det er mulig og det skjer med flere.
Ønsker deg et mest mulig smertefritt svangerskap :klem:. Bekkenløsning er no dritt!
Mamablue
24-11-2004, 10:40
Fullt mulig!:nikker:
For en bekkenløsning er hormonellt relatert.
Det kommer ann på hvor mye hormoner kroppen produserer.. ikke størrelsen på babyen.
(lærte dette av fysiomannen min, som er norges beste innenfor bekkenplager).
Får håpe du slipper unna det værste, med krykker og sammensnurping med teip..:urk: For det er ille!
Ja, jeg har også hørt man kan få det så tidlig. Jeg merket det ikke før sent heldigvis. Husker ikke helt, men rundt uke 27 /28 kanskje. Håper du slipper unna de verste smertene.
Tidl. bruker
24-11-2004, 13:33
Ja, det er mulig å få det så fort man er gravid, nettopp fordi det er graviditetshormonene som gjør at man får det. Jeg går på bassengtrening og de som har vært mye plaget før, starter da bassengtreninga så fort de er gravide for å redusere plagene mest mulig. Og en noen er hemmet allerede ved 12 uker.
Jeg begynte ved ca 19 uker nå. Sist gang begynte det like før 30 uker. Så det kommer gjerne tidligere for hvert svangerskap.
.
det kommer gjerne tidligere for hvert svangerskap.
Da er det nok bekkenløsningen som har satt inn :mumle:
Første gang kom den i uke 14-15, andre gang i uke 8-9.
Takk for svar damer :klemme:
Det kommer nog tidigare för varje graviditet, men behöver inte bli lika illa!
Det kommer nog tidigare för varje graviditet, men behöver inte bli lika illa!
Oops! Dataproblem...:flau:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.