PDA

Vis full versjon : Klaustroforbi!!

Snoopy
19-08-2002, 13:45
Hallaisen i varmen :uff: :)

Hører det er mange som har soveproblemer om nettene, enten fordi magen er i veien eller pga tisseturer, eller pga varmen eller smerter i legg eller bekken. Ja, lista er igrunn ganske lang over hva som forstyrrer nattesøvnen....
Men jeg har et litt annet problem; de siste ukene har jeg rett og slett blitt klaustrofobisk!!!!:eek: Og jeg som aaaaaaldri har hatt sånne tendenser før? HVa er det som skjer. Gjør graviditeten meg splitter pine gal :grrr: ????? Så jeg våkner HVER ENESTE natt av at jeg tror jeg holder på å bli kvelt. Så peser jeg litt og må slå på lyset for å se at alt er normalt og at dyna ikke har gått til angrep på meg :p . Så leser jeg litt og roer meg ned og sovner igjen, og sover natten gjennom. :uff: har det klikka for flere??? :gal2:

Snoopy
30+6

Tiddelibom
19-08-2002, 14:01
- heldigvis - men jeg sover ikke veldig godt! Klarer bare ligge på siden, og orker ikke at samboeren min ligger vendt mot meg og puster på meg. Han sover irriterende godt, og tar alt for mye plass. Så jeg dulter og dytter i ham, han mumler og sover like godt videre... Gleder meg til å ligge på magen og ryggen igjen!!

Tiddelibom 30+4

K@trine
19-08-2002, 22:20
Det er nok ikke klaustrofobi som plutselig har kommet snikende på deg. Jeg har merket det i denne varmen og med litt mindre lunger enn vanlig, så skal det ikke mye til før jeg føler at jeg ikke får puste. Jeg har våknet noen ganger på natta og nesten begynt og kjefte på mannen min fordi han har slått av vifta, men den står og går for fullt.:bonk:
Det er mye rare svangerskapsplager vi skal igjennom :trist:
Lykke til :vink:
Klem fra BigMama 32+5 :gal2: