PDA

Vis full versjon : sånn en søndag kveld i mitt stille hjem....

Bergrosa
17-11-2002, 23:03
Hei julidamer.

her sitter jeg foran skjermen og leser og leser...... Om alle sorger og gleder vi opplever trass i at vi ikke "kjenner" hverandre....... Men det er koselig å ha slike venner som man kan fortelle mye til uten at de helt vet hvem du er.....

Har en tendens til å klage på kvalmen min jeg da, nå er jeg lei!

akupunktøren hjelper nok litt, men jeg har desverre ikke råd til å gå der lenger jeg......... Junior har snart bursdag og det er jul snart..... Da får jeg heller være kvalm da.......:leiseg:

Det positive er at i dag er jeg 7+o!!!!! endelig kommet over 6 ukers jeg også. Jeg var jo 6 uker på vei i to uker;) Men nå er jeg 7 uker på vei, ingen skal få fortelle meg noe annet.

gubben reiste til Trondheim i dag, og junoir og jeg ble hjemme. I går var vi på bruktdag og kjøpte "nye" skisko og staver til junior, og det måtte prøves ut i dag. Så jeg kjøpte cola og IFA, kledde meg godt og ble med i akebakken. Heldigvis er han så stor at han ordner seg selv, så jeg satt for det meste og så på. ble litt kaldt i lengden da, så etter nesten 3 timer dro vi hjem. Men med mammas form blir det dårlig med matstell... stakkar, han har levd på brødskive og Allbran i dag...... blir bede da når pappa kommer hjem......... ;)

Det er så mye jeg skulle ønske jeg kunne ha gjort nå i disse førjulstider, men som jeg ikke orker....... Helt ærlig så orker jeg nesten ingenting...... Håper dette varer maks til uke 12.... isåfall er det bare 5 uker igjen til det....og til jul..........:eek:

Ha en fin kveld og natt alle sammen!

Selini
17-11-2002, 23:11
Ja tenk det.. Nare 5 uker til jul.. :eek:

Synes så synd på deg som må slite med kvalmen din.. Jeg har heldigvis ikke kjent noe til den enda (bank i bordet) og var nesten ikke kvalm med forrige.. ;)

Takk for flott søndagsrapport, og grattis med nye ski og støvler til guttungen!!:klapp:

MissesX
17-11-2002, 23:29
øres jo ut som en litt deilig dag da, ute så lenge det fortjener du en stor :klapp: for! Selv sendte jeg gubben ut med guttungen og krøp selv til køys:p

Ikke at jeg har så mye å gjøre ute når man er syk i tilleg men men. Får jo vannvittig dårlig samvittighet over de små da! Stakkars lillegutt :uff:

Vi får krysse alt for at om fem uker så roer ting seg ned, og enrgien blomstrer igjen!!!! Men hjølpe meg da er det bare to dager igjen til julaften:eek:

Skal ringe min kjære bestemor i morgen og planlegge litt rundvask, hun har sagt seg villig til å pusle litt sammen med meg, ellers får gubbelure også ta i litt i år!

Gleder med sååå til jul jeg :D

Takk for en fin søndagsrapport kosli å høre hvordan dere har det :)

Klemmer fra Marit 7+1

Gyda
18-11-2002, 02:05
I denne tiden så bør det være lov å tenke på seg selv først. Jeg måtte sette gubben i sving med maling av julegaver, jeg:p
Selv om jeg helst skulle ha gjort det selv så ble jeg så kvalm av malingslukta:gal2: Og det skader ikke at han hjelper til med julagavene, syns jeg;) Stort sett så slipper han unna det.

Men jeg håper jammen tiltakslysten bedrer seg snart... Det er jo ganske mye som skal være ferdig til jul, da:uff:
Men om det ikke akkurat blir rundvask i år, så har vi så mye annet å kose oss med, og man dør jo ikke av litt skitt! :lol:

Håper dere som har barn fra før også får litt tid til egenpleie da!

Zoom
18-11-2002, 02:16
At det er så få uker til jul ...hmmm..
ja ja... :bonk: det får briste eller bærre ! Har lovet hele familien hjem til oss i jula .... :gal2:

Har sagt det blir full opgave deling på alle bortsett fra meg :p

Jeg skal nemlig pleies som en prinsesse :klapp:

Klem fra Zoom ... som tuller litt altså! Men ikke har tenkt til å slite seg ut ! ;)

Mamemi
18-11-2002, 18:26
Jul får være jul! :D Neste jul, derimot... ;) Med småfolk i huset og greier! :hjerter: