Vis full versjon : Kan en feste søskenbrett på GT Dobbel?
Tidl. bruker
25-11-2004, 13:53
Hei :klemme:
Har så og si bestemt oss for GT Dobbel,men lurer på om det er mulig å feste søskenbrett på det? Er kjempeglad om noen vet noe om det(typisk om det ikke går og vi må vurdere på nytt....)
:klemme:
Nei, det går ikke. Den eneste doble vogna jeg vet at det er mulig på er denne: http://www.snartmamma.com/plassen/showthread.php?t=117713
Tidl. bruker
25-11-2004, 14:34
Tenker på ståbrett,ikke på søskensete.
det er ikke plass til å ha ståbrett heller på GT Safari. Det er for trangt mellon kallersjen og håntaket.
Tidl. bruker
26-11-2004, 10:46
Hei :klemme:
Takker for svar, Happy :nikker:
Har du denne vognen selv?GT Safari Dobbel eller GT Sport Dobbel?
Jeg fikk følgende svar fra Sport.in:
"Hei
Vi har ikke mulighet for å prøve i praksis, men vi har snakket med
importøren av disse vognene som sier at på Gt Sport burde det ikke være noe
problem (samme aksling som på vanlige vogner), mulig dere måtte løsne på
oppbevaringskurven for å få feste( 2 trykknapper), men det kom ann på hva
slags søskenbrett dere bruker. Gt Safari derimot har pga. de store hjulene
ganske høy aksling. De var derfor usikre på om det ble for høyt feste.
Med vennlig hilsen / Best regards"
Det ser altså ut som om det går an på GT Sport Dobbel! :hyper:
Det er den jeg har lyst på :nikker:
Ha en fin dag :nikker:
Tipper det går med søskenbrett på Urban Jungle dobbel :nikker: Det går iallefall på enkelvognen og de er jo like bortsett fra bredden....
Tidl. bruker
26-11-2004, 11:19
Tipper det går med søskenbrett på Urban Jungle dobbel :nikker: Det går iallefall på enkelvognen og de er jo like bortsett fra bredden....
Er ikke Urban Jungle Dobbel en One Three Hill-modell? Urban Jungle Dobbel er vel ikke det samme som GT Sport/Safari Dobbel?
:undrer:
Er ikke Urban Jungle Dobbel en One Three Hill-modell? Urban Jungle Dobbel er vel ikke det samme som GT Sport/Safari Dobbel?
Jo, det er riktig :nikker:. UJ er en OTH-vogn og ikke det samme som GT Sport eller Safari.
Jeg har ikke sett på avstanden mellom håndtaket og bøylen i kallersjen på Sport'en. Jeg har Urban Detoru (Som er fra Mothercre, men produsert av GT) som er nesten identisk med GT Safari.
Er du obs på at Sport'en ikke kan legges så langt ned i ryggen som Safari og derfor ikke er beregnet fra nyfødt? Dette gjelder forøvrig både enkel og dobbel utgave av vogna.
Sorry, leste ikke sp, godt nok :flau: Forsto det sånn at du lurte på hvilke det gikk med søskenbrett på.....
Tidl. bruker
26-11-2004, 19:51
Hmmm,da begynner jeg nesten å lure på om min nabo har sagt feil til meg mht navn på vogn.Hun kjøpte den tidligere i år,og den har svinghjul og kan legges langt ned.Må nok sjekke med henne.Kanskje det er GT Safari hun har og som er bedre,men da kan jeg ikke ha søskenbrett på :undrer:
Men forhandler sa at ryggene på begge vognene kan legges ned og brukes til nyfødte dersom man hadde nyfødtpute.
Tidl. bruker
26-11-2004, 19:53
Sorry, leste ikke sp, godt nok :flau: Forsto det sånn at du lurte på hvilke det gikk med søskenbrett på.....
Du trenger slett ikke å beklage-jeg satt pris på at du svarte og ville dele informasjon,jeg. :nikker: Det er bare jeg som til tider er litt forvirret og prøver å orientere meg på vognmarkedet :flau:
Ha en riktig fin helg-både du og Happy :nikker:
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2012, Jelsoft Enterprises Ltd.