PDA

Vis full versjon : For et temperament!!!

Gyda
18-11-2002, 02:14
Hjelp!!!

I dag har jeg vært uten nettforbindelse i maaaange timer....
Og etter at vi fikk bredbånd så har jeg ikke akkurat blitt mindre utålmodig hvis ting tar tid!!!

Så jeg meldte fra om feilen i dag morges, kl 08.00 (Våkner svært tidlig for tiden:gal2: ) Og skrekk og gru; ingen internett????

Etter å ha tvinnet tommeltotter en stund, og lufta hunden, og lest litt, og spist... fremdeles ikke noe nett.....Jeg ringte en gang til, og fikk beskjed om at problemene burde være rettet om et par timer....
Da la jeg meg og sov en stund... Og to timer etterpå; fremdeles ikke noe!
Og etter å ha tenkt meg om en stund, og børsta Goggen(siden han skal vise seg frem til lørdag:D ) Så ringte jeg en gang til.... Og da fikk jeg bare en telefonsvarer.

Og da sprakk det fullstendig for meg! Visste ikke at jeg kunne så mange stygge ord engang, jeg.:uff: Og jeg pleier vanligvis ikke å kjefte på tlf.svarere ...... Men usj, jeg tør ikke tenke på den stakkaren som må høre på den beskjeden.

Lurer på om jeg skal sende en mail, jeg:bonk:
En-unnskyld-at-jeg-er-hormonell-for-tiden-mail!

hmmm.... men det er kanskje best å late som ingenting.....

Gosj, jeg håper ikke det skal være sånn fremover...

Zoom
18-11-2002, 02:20
:p hormonella her igården også! Idag gikk det en kule varmt her hos oss... for når mannen ikke fattet alvoret i 'ikke rør puppene min er du grei' og måtte bare røre litt... og det fortsatte sånn etpar tre ganger ... ja da ble jeg :grrr: og hadde plutselig et fantastisk x-rated vokabular!
Han ble :leiseg: og så var det over :D

Klem fra Zoom'en

Dahlia
18-11-2002, 10:16
Kjenner med såååååå godt igjen... Prøver å ikke la det gå utover noen.. men når man møter helt (i mine øyne) håpløse mennsker som bare er til for å gjøre livet mitt surt om dagen (fremdeles i mine øyne) så bare eksploderer jeg... Godt jr. vet hvorfor mamma har litt kort lunte... også lenge jeg var slik med han oxo.. så har han tilgitt meg :klapp: :klapp:

Tidligere Bruker
18-11-2002, 14:41
Kjenner meg igjen jeg også. Blir sinna for ingenting.... Gleder meg til det går over....

:mervink:

Mamemi
18-11-2002, 18:30
:lol: Godt å høre om!
Hormonelle historier tas i mot med takk. ;)